تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان: دولتی‌ها جاده‌ صاف‌کن بخش خصوصی باشند

  • کد خبر : 97807
  • 11 خرداد 1396 - 9:21

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی برای کشور و استان ما فرصت خیلی خوبی است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم. وی با تاکید به اینکه بهترین سیاست دولت اقتصادمقاومتی است، گفت: این امر […]

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی برای کشور و استان ما فرصت خیلی خوبی است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی با تاکید به اینکه بهترین سیاست دولت اقتصادمقاومتی است، گفت: این امر در رابطه با تولید و اشتغال باید مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار لرستان با یادآوری شرکت جوانان در انتخابات، خاطرنشان کرد: جوانان با آمدن به پای صندوق رای مطالبه خود را در رابطه با بحث اشتغال بیان کردند و این درحالی است که وظیفه دولت است که این مشکل را برطرف کند، چراکه حیف است به فکر جوانان نباشیم.

بازوند ادامه داد: امسال سندی را تحت عنوان سند تولید واشتغال تهیه کردیم و مقرر شد تا بندهای آن در هر شهرستان بیان شده و کارگروه آن تشکیل شود‌.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال کار راحتی نیست، تاکید کرد: امسال لازم است تا ۲۵ هزار شغل ایجاد کنیم و این در حالی است که برای ایجاد این تعداد اشتغال، نیازمند حدود ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار هستیم.

استاندار لرستان اضافه کرد: برای تامین این اعتبار نیازمند همکاری بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در استان هستیم و باید تمام شرایط را برای سرمایه‌گذاران در استان فراهم کنیم.

بازوند در ادامه با اشاره به موضوع گردشگری گفت: توسعه گردشگری در استان می‌تواند، سبب ایجاد اشتغال شود و نان را بر سر سفره مردم آورد.

وی گفت: خوشبختانه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری در استان رو به افزایش  بوده و در حال حاضر شرایط مطلوبی در این زمینه داریم.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام،

    دولت بندهای پنهان را باز کند، بخش خصوصی راهش را می داند. تا وقتی انحصارهای پنهان هست بخش خصوصی کاره ای نیست!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.