تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

واکنش «ملکشاهی» به ادعای مهندسی انتخابات شورا؛ شکایت کرده‌ام!

  • کد خبر : 97823
  • 12 خرداد 1396 - 17:51

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با بیان اینکه متاسفانه در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراها رفتارهایی را شاهد بودیم که با تقوا فاصله زیادی داشت گفت: متاسفانه تخریب در دستور کار همه قرار گرفت و من کسی هستم که آسیب تخریب را دیدم و چه تهمت […]

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با بیان اینکه متاسفانه در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراها رفتارهایی را شاهد بودیم که با تقوا فاصله زیادی داشت گفت: متاسفانه تخریب در دستور کار همه قرار گرفت و من کسی هستم که آسیب تخریب را دیدم و چه تهمت هایی که به من زدند، خدا خود شاهد است که اگر تهمت ها حقیقت داشت و فردی مدعی می شد و در دادگاه تایید می شد ما تمکین می کردیم.

ملکشاهی راد ادامه داد: چگونه است که فردی حرفی می زند و تهمت و افترا می زند اما نمی تواند سندی به دادگاه معرفی کند؟ یکی از کسانی در انتخابات گذشته آنچه تهمت می خواست به من زد  و البته پرونده او در دادگاه بوده و تا کنون سندی برای اثبات حرفای خود نتوانسته ارائه بدهد.

وی با بیان اینکه این امر نشان از فرهنگ غلطی بوده که تحویل مردم می دهیم گفت: عده ای بازنده میدان هستند، فاصله آنها نیز خیلی زیاد بود، سردمدار این افراد کسی بود که با من کینه و دشمنی دیرینه دارد، گفتند که من برای انتخابات شورا مهندسی کرده ام.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چند استدالال در رابطه با رد این موضوع گفت: من دو رکعت نماز می خوانم و هرگز با هیچ تخلفی موافقت ندارم و انجام نخواهم داد.

ملکشاهی راد با طرح این سوال که برگزار کننده انتخابات چه کسی بود؟ ادامه داد: فرماندار، هیئت اجرایی برگزار کننده انتخابات بود، آیا فرماندار و هیئت اجرایی که اکثرا اصلاح طلب بوده اند آمادگی داشته اند که آبروی خود را برای من هزینه کنند؟

وی ادامه داد: اگر کسی قصد داشت که مهندسی در انتخابات کند هیچ کس غیر از فرماندار و هیئت اجرایی دخل تصرفی در این رابطه نداشت که اگر اینگونه بود لیست امید را بالا می آوردند، نگاه من این بود که انتخابات خوب برگزار شد چرا که فرماندار، هیئت اجرایی، معاون سیاسی و استاندار  ترکیبی اصلاح طلب بودند و این در حالیست که لیست امید و سر لیست آن در انتخابات موفق نشد، چه کسی مهندسی کرده است؟

از کسانی که این تهمت را زده اند شکایت کرده ام

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با طرح این سال که من مگر چقدر قدرت دارم که استاندار، فرماندار و هیئت اجرایی را تحت فرمان داشته باشم؟ افزود: استدلال دیگر، چه کسی با رستمی نژاد بود؟ کدام تیم و گروه سیاسی از او حمایت کرد، چگونه شد؟ مردم او را انتخاب کردند، اگر مهندسی بود آیا رستمی نژاد رای می آورد؟ پس اگر مهندسی صورت می گرفت باید شراکتی صورت می گرفت، از مجموع ۹ نفر، چهار نفر برای من، چهار نفر برای تو و یک نفر هم وسط.

ملکشاهی راد با بیان اینکه از تعدادی از این افراد که تهمت زدند شکایت کره ایم و در حال حاضر پرونده آنها مفتوح است ادامه داد: اما متاسف برای کسی هستم که قرار بوده امین مردم باشد، خودش کسی است که تهمت می زند و دروغ می گوید و علیه دیگران وصله و پینه می چسباند.

وی با بیان اینکه تعدادی از ترکیب شورا را خوب می دانم و برخی از آنها سن مدیریت خوبی دارند ادامه داد: نگاه به مجلس و شورای شهر نگاه درستی نیست، امروز طایفه گرایی بیشتر در انتخابمان اثر دارد که این امر در حوزه سیاسی و انتخاب ضرر می زند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون شورا ضعیف است گفت: شورای شهر را باید به سمت تامین نیازهای شهر سوق بدهیم نه فقط برای انتخاب شهردار باشد.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. درود بر سردار بزرگ ملکشاهی راد .مطمعا باشید دریا با دهن…..کثیف نمیشه

  2. آقای شاهیوند مطمئن هستید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. آقای شاهیوند اخلاق و نگارش خودتون رو تقویت بکنید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.