تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

فرماندار رومشکان: انتخابات امسال این پیام را برای استان منعکس کرد که مردم رومشکان مردم قانونمندی هستند

  • کد خبر : 97833
  • 14 خرداد 1396 - 21:13

فرماندار رومشکان گفت: انقلاب حاصل و ثمره خون شجاع ترین، رشیدترین و بهترین افراد این مملکت است. نورالدین درمنان در دیدار با جمعی از جوانان رومشکان با بیان این مطلب افزود: دیدارها و گفتمان های امروز ثمره رشادت‌های جوانان در دفاع مقدس است.وی با بیان اینکه از اینکه در جمع شما جوانان هستم بسیار خرسندم، […]

فرماندار رومشکان گفت: انقلاب حاصل و ثمره خون شجاع ترین، رشیدترین و بهترین افراد این مملکت است. نورالدین درمنان در دیدار با جمعی از جوانان رومشکان با بیان این مطلب افزود: دیدارها و گفتمان های امروز ثمره رشادت‌های جوانان در دفاع مقدس است.وی با بیان اینکه از اینکه در جمع شما جوانان هستم بسیار خرسندم، تصریح کرد: همه ما باید قدر رهبرمعظم «مدظله العالی» که موفق ترین رهبران دنیاست را بدانیم.

درمنان گفت: هیچ جا توسعه پیدا نخواهد کرد مگر در آنجا انسان های توسعه یافته ای وجود داشته باشدفرماندار رومشکان افزود: بیشترین تلاش برای جوانان در استان لرستان در دوره دولت دکتر روحانی صورت گرفته است.

وی گفت: در رومشکان همه ابعاد فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی رو به رشد است. وی تصریح کرد: انتخابات امسال این پیام را برای استان منعکس کرد که مردم رومشکان مردم قانونمندی هستند. فرماندار رومشکان گفت: در روز اول کاری به آقای استاندار گفتم که رومشکان نیازمند رونق در بحث کشاورزی است.

وی بیان کرد: انتقال آب به دشت رومشکان خدمت بسیار مهمی به مردم شریف این شهرستان رومشکان خواهد بود که همه مسئولین به جد پیگیر تحقق این مهم هستیم. وی افزود: در رومشکان هم مردم و هم همه نهادها دست در دست هم نهادند که انتخابات شکوهمندی رقم بخورد. وی خاطر نشان کرد: از همه شما کمال تشکر را دارم که که پیگیر مسائل شهرستان هستید.

در پایان این دیدار به پاس زحمات و تدبیر درمنان در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه رومشکان با یک جلد کلام الله مجید تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آقای فرماندار ………….. همین افراد که شما در بین آنها هستی محتاج یک میلیون تومان هستند که کارمند دولت آقا روحانی به تنهایی دویست و سی میلیون ۲۳۰ تومان حقوق دریافت می کند. اندازه صد نفر در ماه………….

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت فرماندار محترم رومشکان،اینجانب اصولگرا ومخالف فکری فرماندارم امالازم میدانم ازایشان تشکر کنم چون دراین انتخابات اخیر شاهد بودم که مدیر قانونگرایی بوده وبه شکایات و اعتراضات بسیار عالمانه رسیدگی نموده و از متخلفین چند شعبه بخش سوری دفاع نکرد

  3. متاسفانه این جوانان همه ابزار یک سری از اقایان…………هستند

  4. آره فقط برا …………..قانون جنگل رو داشتن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.