تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی راد: با تعامل و همفکری بین نمایندگان و بازوند استاندار لرستان به زودی زمینه پرداخت سپرده‌های «آرمان» مهیّا می شود

  • کد خبر : 97837
  • 15 خرداد 1396 - 21:27

در دیدار محمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با هوشنگ بازوند استاندار لرستان که صبح امروز بیش از یک ساعت به طول انجامید، پیرامون مسائل و مشکلات مختلف استان بخصوص حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان (توسعه/ فردوسی/ وحدت) بحث و گفتگو شد. ملکشاهی‌راد در رابطه با مشکلات پیش آمده برای سپرده‌گذاران موسسه آرمان در […]

در دیدار محمدرضا ملکشاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی با هوشنگ بازوند استاندار لرستان که صبح امروز بیش از یک ساعت به طول انجامید، پیرامون مسائل و مشکلات مختلف استان بخصوص حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان (توسعه/ فردوسی/ وحدت) بحث و گفتگو شد.

ملکشاهی‌راد در رابطه با مشکلات پیش آمده برای سپرده‌گذاران موسسه آرمان در استان پی‌گیری‌هایی طی هفته گذاشته در مجلس صورت گرفته است.
وی افزود: با وزیر اقتصاد و بانک مرکزی نیز رایزنی کردیم و جای تقدیر دارد که استاندار لرستان هم با معاون اول رئیس جمهور و بانک مرکزی مکاتباتی مستمری صورت داده است.
ملکشاهی‌راد ابراز امیدواری کرد با تعامل و همفکری بین نمایندگان و بازوند استاندار لرستان به زودی زمینه پرداخت سپرده‌های مردم لرستان در موسسه آرمان فراهم شود .
استاندار نیز ابراز امیدواری کرد که کار آغاز پرداخت سپرده‌ها نهایتاً از هفته آینده صورت پذیرد هر چند امید است که پایان این هفته نیز این کار انجام شود.
خبر: محمدرضا گودرزی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. پناه بر خدا
    کل زندگیمون تو این موسسه بود

  2. سلام . اگر نظارتی دراین مورد نباشد مردم نسبت به اعتماد مسئولین کم مهری می کنند

  3. درت به جان نماینده ……………… وفرماندار…………

  4. امیدواریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.