تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

دعوت امام‌جمعه خرم‌آباد و استاندار به حضور در راهپیمایی روز قدس؛ حضور مردم مایه دلگرمی مظلومان است/ «قدس» روز انسجام امت اسلامی

  • کد خبر : 98133
  • 02 تیر 1396 - 1:40

به گزارش میرملاس آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی مردم استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند. در متن این پیام آمده است: روز قدس، روز ثبوت عشق است، روز تبلور عقیده […]

به گزارش میرملاس آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی مردم استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در متن این پیام آمده است:

روز قدس، روز ثبوت عشق است، روز تبلور عقیده و روز فریاد است، روز شعور و شعار است، روز پیکار و جهاد است، روز مقاومت و ایثار است، روز همدردی و رهایی است، روز اقتدار و انسجام امت اسلام است.

بی تردید، تدبیر، دوراندیشی و آینده‌نگری حکیمانه‌ امام راحل (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌نام روز قدس، حمایت از ملت مظلوم فلسطین را استواری ابدی و جهانی بخشید تا برای همیشه مسئله‌ فلسطین در یاد و خاطره‌ آزادی خواهان و مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت‌المقدس پاره‌ی تن اسلام است.

به فضل حضرت حق‌تعالی مردم بصیر و همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی، بار دیگر با حضور تاریخی و تعیین‌کننده‌ خود تمام نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب و گروه‌های معاند و تکفیری به سرکردگی استکبار جهانی را نقش بر آب نموده و مایه‌ دلگرمی تمام مظلومان جهان به‌ویژه مردم فلسطین خواهند بود.

لذا از تمامی مردم ولایت‌مدار، مؤمن و روزه‌دار لرستان دعوت می‌شود که هم‌چون گذشته با لبیک به ندای رهبر عظیم‌الشان مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در این عرصه‌ آزادگی و همدردی حضور به‌هم رسانند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.