تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

آتش به جان مزارع پلدختر افتاد/ ۴ هکتار مزرعه گندم و جو سوخت

  • کد خبر : 98330
  • 08 تیر 1396 - 8:08

به گزارش میرملاس عباس محمودی /بخشدار معمولان/ گفت: آتش سوزی عصر چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در منطقه «قلعه نصیر» از توابع شهرستان پلدختر به وقوع پیوست و در اثر آن ۴ هکتار از مزارع گندم و جو منطقه طعمه حریق شدند. وی افزود: اهالی منطقه در یک عملیات ۲۰۰ نفری و نفس گیر پس از ۷۵ […]

به گزارش میرملاس عباس محمودی /بخشدار معمولان/ گفت: آتش سوزی عصر چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در منطقه «قلعه نصیر» از توابع شهرستان پلدختر به وقوع پیوست و در اثر آن ۴ هکتار از مزارع گندم و جو منطقه طعمه حریق شدند.

وی افزود: اهالی منطقه در یک عملیات ۲۰۰ نفری و نفس گیر پس از ۷۵ دقیقه تلاش موفق شدند ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه همین روز آتش را مهار و از گسترش و سرایت آن به اطراف جلوگیری کرده و مانع خسارت های بیشتری شوند.

بخشدار معمولان عامل اصلی وقوع این آتش سوزی را عوامل انسانی دانست و خاطر نشان کرد: کشاورزان به ویژه در فصل برداشت از آتش زدن کاه و کلش و بقایای مزارع خود خودداری کنند تا منجر به خسارات جبران ناپذیر نشوند.

محمودی گفت: مهمترین تهدید مزارع در فصل برداشت در این شهرستان آتش سوزی است به همین خاطر کشاورزان و مردم باید در این خصوص نهایت دقت و مراقبت را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98330

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.