تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان: هیچ اولویتی برای همه‌ی ما واجب‌تر از ایجاد شغل در پل‌دختر نیست

  • کد خبر : 98379
  • 12 تیر 1396 - 8:57

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در کارگروه تولید و اشتغال استان لرستان که عصر روز جاری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رقابت‌های انتخاباتی باید به وحدت و رفاقت در مسیر منافع مردم شهرستان مخصوصاً در رفع چالش بزرگ بیکاری تبدیل شود. در واقع این وحدت؛ شادی واقعی حاصل از جشن ملی مردم […]

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در کارگروه تولید و اشتغال استان لرستان که عصر روز جاری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رقابت‌های انتخاباتی باید به وحدت و رفاقت در مسیر منافع مردم شهرستان مخصوصاً در رفع چالش بزرگ بیکاری تبدیل شود. در واقع این وحدت؛ شادی واقعی حاصل از جشن ملی مردم در انتخابات است.
وی افزود: همه‌ی ما و همه‌ی قوا در قبال تحقق شعار تولید و اشتغال مسئول و پاسخگو هستیم.
 بازوند با اشاره به آثار بیکاری ناشی از ایجاد زیر ساخت بجا و منطقی آزادراه خرم‌آباد پل زال، اظهار داشت: این بیکاری باید با یک حرکت مضاعف در شهرستان پل‌دختر جبران شود.
بازوند تاکید کرد: هیچ اولویتی برای همه‌ی ما واجب‌تر از ایجاد شغل در پل‌دختر نیست.
استاندار لرستان بیان داشت: همه‌ی مدیران موظف‌اند طبق سند اشتغال میزان سرمایه‌گذاری و اشتغال در شهرستان پل‌دختر را پی گیری و اجرا کرده و یک کمیته به مسئولیت معاون اقتصادی گزارش ماهیانه ارائه دهد.
وی افزود: میزان اشتغال برای سال ۹۶ تقریباً ۱۷۰۰ نفر با سرمایه‌گذاری ۴۲۰ میلیارد تومان است.
بازوند در ادامه با تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران، افزود: اولویت پرداخت وام‌های کم‌بهره برای ایجاد اشتغال با خانواده‌های شهدا و ایثار گران است.
وی در خصوص برخی پروژه‌های این شهرستان اظهار داشت: با وجود تمام محدودیت‌ها باید اعتبارات لازم برای اتمام ایستگاه‌های پمپاژ پل‌دختر را تأمین کنیم.
بازوند تاکید کرد: روستاهای جنوب پل‌دختر با تعویض لوله‌ها تا دو هفته‌ی آینده صاحب آب شرب می‌شوند.
استاندار لرستان با اعلام این که طرح ساماندهی برداشت آب از کشکان توسط کشاورزان و مدیریت الگوی کشت در مسیر کشکان اجرا می‌شود، افزود: کشاورزان لازم است در جهت منافع خود با اجرای این کار همکاری کنند.
وی ادامه داد: مطالعه‌ی طرح‌های تأمین آب پل‌دختر در مناطق بن لار و چول هول و زال تأمین اعتبار می‌شود.
بازوند همچنین اظهار داشت: خط جدید برق معمولان و سرنجه و بن لار با سرعت مطلوب در حال اجراست.
وی در ادامه به وجود ۲۳ پروژه‌ی درمانی در پل‌دختر اشاره کرد و افزود: هشتاد درصد این پروژه‌ها آغازشده و ۱۶ مورد از آن‌ها تا اسفندماه امسال تکمیل می‌شود.
بازوند به مسائل درمانی این شهرستان اشاره کرد و افزود: کلینیک درمانی پل‌دختر تکمیل و در حال تجهیز است که بهره‌برداری کامل آن پایان تیرماه امکان‌پذیر است.
وی تأکید کرد: بازسازی و هتلینگ اورژانس پل‌دختر تا اول مهرماه تکمیل می‌شود.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.