تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نماینده نورآباد و الشتر: در بحث مؤسسات مالی‌ و اعتباری از وزارت اقتصاد مایوس شدیم

  • کد خبر : 98380
  • 12 تیر 1396 - 9:06

به گزارش میرملاس علی رستمیان درباره فعالیت‌های موسسه مالی اعتباری آرمان در استان لرستان و طرح سؤال از وزیر اقتصاد و دارایی، گفت: در روزهای گذشته در خصوص عملکرد موسسه آرمان در استان لرستان و شهرستان سلسله و دلفان بیش از چند مورد از وزیر سؤال شد و تذکراتی نیز داده شده است. نماینده مردم […]

به گزارش میرملاس علی رستمیان درباره فعالیت‌های موسسه مالی اعتباری آرمان در استان لرستان و طرح سؤال از وزیر اقتصاد و دارایی، گفت: در روزهای گذشته در خصوص عملکرد موسسه آرمان در استان لرستان و شهرستان سلسله و دلفان بیش از چند مورد از وزیر سؤال شد و تذکراتی نیز داده شده است.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به فشارهای مردمی و تحصن مردم در چند روز اخیر و درخواست مطالبات آن‌ها، از وزیر اقتصاد و دارایی مأیوس شدیم، گفت: اگر دولت، وزیر و بانک مرکزی فکری برای جبران مافات مردم نکند طرح استیضاح وزیر را به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه از وزیر اقتصاد و دارایی درخواست داریم تا نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن سرمایه مردم به آن‌ها داشته باشد، تصریح کرد: ۴ هزار نفر در استان لرستان با میانگین سپرده‌گذاری ۲۰ میلیون تومان از موسسه مالی و اعتباری آرمان‌طلب دارند، با توجه به فقری که در استان لرستان به لحاظ معیشتی وجود دارد رقم بسیار بالایی است.
رستمیان، ادامه داد: مردم در حال حاضر تن به هرکاری می‌دهند و این آمادگی را دارند تا در مقابل درب مجلس تحصن کنند، اما از آن‌ها درخواست کرده‌ایم تا به تحصن و راهپیمایی‌های خود در سطح استان و شهرستان اکتفا کنند.
به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به ناچار برای استیفای حق مردم در صورت ادامه عدم پاسخگویی دولت، قطعاً طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی می‌کنیم، متذکر شد: انگار نه انگار که مردم به اعتبار مجوز بانک مرکزی در این موسسات اقدام به سپرده گزاری کرده‌اند و دولت از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کند و جواب قانع‌کننده‌ای به مردم نمی‌دهد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. یه سوال:چرا اگه کسی بخواد یه سوپرمارکت بزنه ,باید بره تشخیص هویت ,بهداشت ,اصناف و….ولی یه کسی میاد موسسه میزنه ,پولای مردم رو می بره ,اونوقت میگن این از ما مجوز نگرفته ؟مگه میشه ؟قدیما مال مردم روبردن مال شبا بود نه روز روشن . چی به حال و روز ما اومده که اینجوری ناجور شدیم ؟

  2. مگه میشه تو روز ر

  3. با سلام ,مگه میشه تو روز روشن بانک ,موسسه و صندوق زد و مردم رو سرکیسه کرد اونوقت کسی بیاد بگه فاقد مجوز بوده ,کی مجوز داره مال مردم بالا بکشه ؟ ایهالناس !آی مسئولین !به خدا بر نظام ,برا دین ,بر ا انسانیت زشته که یه کسی بیاد تو روز جلو چشم همه ,جیب مردمو بزنه !!

  4. حقیقتا تمام نمایندگان مجلس مدیون این مال باختگان ارمان هستند بخصوص سپرده گذاران لرستانی که بیشتر اسیب دیده اند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.