تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فرمانده انتظامی استان لرستان: بیش از یک‌تن مواد مخدر در استان لرستان کشف شد

  • کد خبر : 98419
  • 13 تیر 1396 - 8:01

به گزارش میرملاس سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ انجام داده و بیش از یک‌تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف‌شده که شاید در مقایسه با سال‌های گذشته اقدامی بی‌نظیر […]

به گزارش میرملاس سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون نیروی انتظامی استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ انجام داده و بیش از یک‌تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف‌شده که شاید در مقایسه با سال‌های گذشته اقدامی بی‌نظیر بوده است.

وی افزود: درمجموع سه‌ماهه اخیر حدود ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم؛ در راستای کشفیات مواد صنعتی ۶۵ درصد، دستگیری خرده‌فروشان چهار درصد و دستگیری قاچاقچیان نیز چهار درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: در سه‌ماهه امسال ۲۹ باند فعال که در امر خریدوفروش مواد مخدر فعالیت داشتند مورد ضربه قرارگرفته که خوشبختانه  در هر ضربه  قاچاقچیان اصلی دستگیر شدند که این امر نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توانمندی  پلیس لرستان دارد.

وی بیان کرد: در راستای پاک‌سازی نقاط آلوده که از مطالبات مردم است نیز اقدامات جدی انجام‌شده به‌طوری‌که در سه‌ماهه اخیر بیش از ۲۰۰ مورد پاک‌سازی نقاط آلوده داشته‌ایم که معتادان جمع‌آوری و خرده‌فروشان مورد ضربه قرار گرفته‌اند.

سردار قنبری تصریح کرد: محورهای مواصلاتی را برای حمل‌ونقل مواد مخدر ناامن کرده‌ایم به طوری که امسال ۹۰ عملیات مربوط به محورهای مواصلاتی بوده است؛ خوشبختانه در کشور استان لرستان به‌عنوان یکی از استان‌های مطرح در امر مبارزه با مواد مخدر است.

وی خاطرنشان کرد: چهار عملیات

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.