تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و جمعی از فرهنگیان ستادی «خون» دادند

  • کد خبر : 98423
  • 13 تیر 1396 - 8:30

به گزارش میرملاس با هدف فرهنگ سازی اهداء خون و کمک به بیماران نیازمند صبح دیروز مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به همراه جمعی از کارکنان ستادی با حضور در پایگاه سیار انتقال خون ،اقدام به اهدای خون کردند. خدانظر دریکوند در حاشیه این برنامه اهــــدای خــون  را نمــادی ارزشـــــمنـد از همـــــدلی،احســـــاس مســـئولیت، پـیـــونـد […]

به گزارش میرملاس با هدف فرهنگ سازی اهداء خون و کمک به بیماران نیازمند صبح دیروز مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به همراه جمعی از کارکنان ستادی با حضور در پایگاه سیار انتقال خون ،اقدام به اهدای خون کردند.

خدانظر دریکوند در حاشیه این برنامه اهــــدای خــون  را نمــادی ارزشـــــمنـد از همـــــدلی،احســـــاس مســـئولیت، پـیـــونـد بـا همنــوع و از خالص‌ترین نمونه‌های نوع دوستیبرشمرد و افزود : اهـــدا کننـــدگـان خون قهرمانانی هســـتند که بدون هیچ توقع و چشم داشتی، بخشی از وجودشان را در اختیار همنوعان خود قرار می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد : اهداء کنندگان خون که سخاوتمندانه سلامتی‌شان را با دیگران قسمت می‌کنند، به باران رحمتی می‌مانند که قطراتی از وجود‌شان بر درد و آلام بیماران نیازمند می‌بارد و این بارش مهر، به دیگران جانی دوباره می‌بخشد.دریکوند با تجلیل از اقدام ارزشمند کارکنان ستادی  اهدای خون را زکات تندرستی انسان ها عنوان کرد و افزود :  اهدای خون بخششی  است که انسان به شکرانه سلامتی  خود انجام می دهد و پیشکشی برای بیماران نیازمندی  است که چشم انتظار احسان و ایثار هم نوعان خود هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان هدف از این اقدام وعمل  خداپسندانه را رفع نیاز بیماران  و ترویج و تقویت فرهنگ گذشت، ایثار، نوعدوستی و اهدای خون  عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام خدمت دوستان عزیز به نظرم لازم نکرده تصاویر کسای که خون اهدا میکنن رو نشون داد مگه در راه خدا نمیدن..بعدش شما هر روز برید سازمان انتقال خون مردم عزیزمون چه زن و چه مرد.که سابقه مدیریتی ندارند شاید کارگر هم باشند بدون هیچ چشم داشتی خون اهدا میکن ..اما کسی نیست که تصویر از انها بگیرد و اطلاع رسانی کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.