تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کاسبکاران و رانتخواران و دلالان نانشان در تنور خاموش تولید پخته می شود

  • کد خبر : 98545
  • 16 تیر 1396 - 10:54

امیر ناصر غلامرضایی/ میرملاس: گرسنگی چه میکند !! اعتراض کارگران مخابرات لرستان به فرزندان خردسالشان کشیده شد !! حضور این گلهای رعنا هم نوید بخش بود و هم نگران کننده، نوید بخش از این بابت که آینده سازان جامعه از همین امروز تن و روان خود را به کوره انسان سازی جامعه می سپارند تا […]

امیر ناصر غلامرضایی/ میرملاس:
گرسنگی چه میکند !! اعتراض کارگران مخابرات لرستان به فرزندان خردسالشان کشیده شد !!
حضور این گلهای رعنا هم نوید بخش بود و هم نگران کننده، نوید بخش از این بابت که آینده سازان جامعه از همین امروز تن و روان خود را به کوره انسان سازی جامعه می سپارند تا با تمرین واقعیت و آشنایی با حقیقت جامعه آب دیده شوند و از امروز با فریاد های آینده آشنا میشوند، از منظری دیگر حضور این نونهالان نگران کننده است که روح پاک و کم طاقت آنها به جای پرورش و آمادگی و پرداختن به بازیهای کودکانه برای کمک به ساختن آینده مملکت چرا باید در وادی اعتراض و مخالفت سازجدایی بنوازند؟
این کودکان آمدند تا بگویند دوشا دوش پدر و مادر از همین سن و سال کم ، میخواهند دموکراسی را مشق کنند و با فعل خواستن آشنا شوند و در آزمون عملی حق طلبی آموزشی کارورزانه ببینند تا از امروز برای آینده ، مردان و زنانی باشند که در کشاکش دهر سنگ زیرین آسیاب باشند !!
کودکانی که آینده را میسازند میتوانند آینده را هم تکان دهند!!!
شواهد و قراین موجود حکایتگر اوضاعیست که برای ادامه زندگی گرده‌ای پولادین و طاقتی پر تاب و پاهایی جبال صفت و دستانی متحد و مشتهایی گره کرده میخواهند که اگر وضعیت بدین منوال نقش آفرینی کند این خردسالان باید بدانند که در آینده باید یک ماه عرق بریزندتا یک روز راحت بخورند، حضور اعتراضی فرزندان خردسال کارکنان مخابرات نه در میدان بازیهای کودکانه بلکه در همآورد طلبی در میدان مدیران بی تدبیر بدین معناست که مدیران بدانند این نسل نونهال با فشردن دندانهایشان بر روی هم از همین امروز به فکر گرفتن انتقام از کسانی هستند که با تدابیر غلط ، زجرنداری را بر پدرانشان تحمیل کردند و مدیریت پر اشتباه مدیران ناکارآمد کاری کرده که تنها لالایی رختخوابشان (( روله نارم روله نارم است))
.
مظالمی که نه در روح دین نهفته است نه در ضمیر اخلاق و نه در کالبد نظام و رهبران دینی بویژه رهبر انقلاب اطمینان خاطر و آرامش و امنیت کارگر را حکم دین میدانند و امنیت روانی کارگر را مستلزم تولید میدانند و حکم رهبری تولید و اشتغال است اما کارکرد مدیران تعطیلی تولید وبیکاری کارگران !
.
کاسبکاران و رانت خواران نانشان در خاموشی تنور تولید پخته میشود و این وضعیت علیرغم فریاد رهبری و تذکر دلسوزان ناشی از استنباط غلط و برداشت غلط از قانون تجارت آزاد است و نتیجه تفسیر به رٱی ازقانون خصوصی سازیست…
قانونی که هدف از تصویب آن بالا بردن رفاه و امنیت وکیفیت و کمیت و ارتقا تولید و تقلیل قیمت و افزایش تولید و بالابردن اشتغال است، امامتٱسفانه به جای پایین آوردن قیمت کالا آمار اشتغال پایین آمد!! به جای بالا بردن کیفیت فقط قیمت‌ها بالا رفت !! به جای افزایش انرژی نیروی کار، قیمت انرژی را بالا بردند! .
کودکانی که در اوان خردسالی با الفبای دموکراسی و حق طلبی و خواستن آشنا میشوند مشقی که چرک نویس آن در سنین هفت و هشت سالگی باشد در سنین بالاتر یقینا با آزمون مطالبه گری عملی منطبق با موازین دین و کمال انسانی مواجه خواهد شد،
آموزش و کلاس حق طلبی خوب است اما جای تٱسف دارد کودکی که در این سن باید در حال بازی با خمیر مجسمه سازی و سرگرم بازی منچ و مار و پله باشد چرا بخاطر تدابیر غلط مدیران جامعه فریاد نداری پدر را سر میدهد؟
حقوق و املاک نجومی کجا و چشمان ملتمس فرزندان کارکنان مخابرات کجا !
امیدوارم کودکان را از میدان مبارزه به میدان بازی باز گردانیم ! امیدوارم نان آور این کودکان رهآورد خروج صبح و بازگشت غروبش رفاه و امنیت و آرامش و نان و قهقهه بلند ناشی از خوشی باشد، نه حکم اخراج ناشی از اعتراض !!! یا علی

(( امیرناصرغلامرضایی بازنشسته مخابرات لرستان، دبیر جبهه تحول گرایی ایران اسلامی شاخه لرستان ))

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود خدا برآقای غلامرضایی که همیشه مدافع مردم بوده

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.