تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

توکلی در گفتگو با میرملاس: آیین تجلیل ازمعلمان و دانش آموزان برگزیده با حضور فرهنگیان و دانش آموزان قطب ۵ برگزار شد

  • کد خبر : 98572
  • 17 تیر 1396 - 10:13

باقر توکلی در گفتگو با میرملاس گفت: با حضور روسای ادارات آموزش ابتدایی، اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی استان و مسئولین ناحیه یک خرم آباد و قطب ۵ از ۱۸۰نفر برگزیده طرح ها و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی در سه حوزه کارشناسان، آموزگاران و دانش آموزان تجلیل شد. معاونت آموزش ابتدایی ادامه داد: جشنواره جابر بن […]

باقر توکلی در گفتگو با میرملاس گفت: با حضور روسای ادارات آموزش ابتدایی، اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی استان و مسئولین ناحیه یک خرم آباد و قطب ۵ از ۱۸۰نفر برگزیده طرح ها و برنامه های حوزه آموزش ابتدایی در سه حوزه کارشناسان، آموزگاران و دانش آموزان تجلیل شد.

معاونت آموزش ابتدایی ادامه داد: جشنواره جابر بن حیان ، مهارت خواندن ، المپیاد رایانه در دوره دوم ابتدایی ، آموزش مهارتهای زندگی ، طرح تدبیر و امید و طرح کرامت در بخش دانش آموزی و جشنواره الگوی برتر تدریس و درس پژوهی هم در بخش آموزگاران برگزار می شود .

وی با بیان اینکه کسوت زیبای تعلیم و تربیت بر قامت معلمان دوخته شده است و معلمان پیشکسوتان ما هستند اظهار داشت: همه باید این حس را داشته باشند که معلم دارای جایگاه بالا و رفیعی است و این گفتار باید در رفتار ما تجلی پیدا کند و تجلیل را به فرهنگی که پشتوانه رفتار ما باشد تبدیل کنیم.

توکلی گفت : ذهن آماده دانش آ موز در ارتباط با روح و جسمش زمینه  را به گو نه ای  ایجاد می‌کند که در دوره ابتدایی پایه اولیه آموزش  ببیند. وی در ادامه گفت : مهم‌ترین نقش مدارس ابتدایی در عقلانی کردن و ظهور تفکر در دانش آموزان  می توان به حساب آورد. فعالیتی که اگر دقیق شناخته شود، زیربنای بسیاری از فعالیت‌های دیگر خواهد بود. امیدواریم در تمامی کشور با یاری معلمان ایثارگر و پرتلاش، شاهد پیشرفت دانش آموزانی پویا و خلاق با ایده‌هایی نو باشیم

وی در پایان گفت :  معلمین باید خلاقیت ، ابتکار و اندیشیدن را در دانش اموزان پرورش دهند و بر همین اساس نقش معلم ، نقشی حیاتی است و این نقش با هیچ جایگاه دیگر قابل قیاس نیست .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98572

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.