تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

دادستان خرم‌آباد: پیشگیری بر درمان در حوزه مواد مخدر، مقدم است

  • کد خبر : 98591
  • 18 تیر 1396 - 8:00

به گزارش میرملاس شامگاه دیروز همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین اجرایی استان لرستان و خانواده‌های معزز شهدای مبارزه با مواد مخدر برگزار شد. سعید رازانی با بیان اینکه پدیده مواد مخدر پدیده‌ای جهانی است، اظهار کرد: بحث مواد مخدر تنها مختص به ایران نیست و کل جهان درگیر این ماجرا بوده […]

به گزارش میرملاس شامگاه دیروز همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین اجرایی استان لرستان و خانواده‌های معزز شهدای مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

سعید رازانی با بیان اینکه پدیده مواد مخدر پدیده‌ای جهانی است، اظهار کرد: بحث مواد مخدر تنها مختص به ایران نیست و کل جهان درگیر این ماجرا بوده و لذا قوانین و طرح‌های بسیاری در این زمینه به تصویب رسیده است.

دادستان خرم‌آباد خاطرنشان کرد: راه‌های مقابله با مواد مخدر متفاوت است چرا که هر روز با شیوه‌های جدیدی در نحوه تولید و عرضه آن روبه رو هستیم.

وی ادامه داد: با اقدام و عمل و همچنین مدیریت جهادی می‌توان گام‌های موثری را در جهت مبارزه سخت افزاری و نرم‌افزاری آسیب‌های اجتماعی برداشت.

دادستان خرم‌آباد تصریح کرد: دستگاه قضائی از صفر تا صد مقابله با مواد مخدر در حال فعالیت است و از آنجا که پدیده‌های اجتماعی به یکدیگر وابسته و به هم تنیده هستند لذا مواد مخدر تنها بحث تولید و مصرف نیست بلکه با وقوع سایر جرائم در ارتباط نزدیک است.

رازانی از تشکیل انجمن صیانت از خانواده زندانیان خبر داد و افزود: گاهی سرپرست یک خانواده برای سالیان متمادی در زندان به سر می‌برد و لذا حمایت از خانواده این افراد در راستای کاهش آسیب از سیاست‌های دستگاه دستگاه قضا است.

این مسئول اذعان داشت: انجام امور فرهنگی و پیشگیرانه بر مبارزه مقدم است و کارهایی از قبیل اصلاح ساختار اجتماعی و عمرانی در کاهش اثرات منفی پدیده اعتیاد تاثیر بسزایی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر رازانی بزرگ ونترس امیدوارم شاهد پیشرفت بیشتر این مرد با وجدان باشیم.بنده در سوم راهنمایی بعد از درگیری وحکم آقای رازانی ادب شدم واین حکم باعث پیشرفت بنده شدوالان خیلی پیشرفت کردم .درودشان باد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.