تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: تغییر کاربری فضاهای آموزشی بلااستفاده در لرستان ضروری است

  • کد خبر : 98890
  • 01 مرداد 1396 - 8:14

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با اشاره به وجود مدارس بلااستفاده در استان اظهار داشت: سال های سال آموزش و پرورش تحت فشارهای سیاسی و مدیران اقدام به ساخت مدارسی در استان کرده که بلااستفاده مانده اند. وی با بیان اینکه جانمایی این مدارس مطلوب […]

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان در سخنانی با اشاره به وجود مدارس بلااستفاده در استان اظهار داشت: سال های سال آموزش و پرورش تحت فشارهای سیاسی و مدیران اقدام به ساخت مدارسی در استان کرده که بلااستفاده مانده اند.

وی با بیان اینکه جانمایی این مدارس مطلوب نبوده و جمعیت بالای شهرها در سال های گذشته منجر به احداث این مدارس در حاشیه شهرها شده است ادامه داد: کسی هم این فضاهای آموزشی را نمی خواهد تا آنها را واگذار کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر اینکه مالکیت این فضاهای آموزشی بلااستفاده را نمی توانیم واگذار کنیم گفت: باید با برنامه ریزی لازم این فضاها یا تبدیل به احسن شوند و یا اینکه تجاری سازی شوند.

دریکوند تاکید کرد: باید این فضاهای آموزشی بلااستفاده از طریق کمیسیون ماده پنج تغییر کاربری پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98890

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. ای کاش شمابتوانید چندتاازاین فضاهارابسازید

  2. آفرین خدا نظر !!!!به جای حساسی اشاره کرده ای .چون با این کار پول خوبی گیر …میاد .آموزش تعطیل هست .مدارس روستاها ویران هست نمیشه به مشکلات مدارس رسیدگی کنید .حتی آب خوردن هم ندارند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.