تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

جوابیه ستاد جوانان و دانشجویان دکتر حسن روحانی شاخهٔ شهرستان کوهدشت به اظهارات «حمید رشیدی»/ ملکشاهی حامی «رقیب» روحانی بوده است

  • کد خبر : 98918
  • 03 مرداد 1396 - 0:37

زهی خیال باطل…! به گمانم بهتر آن است ابتدای سخن را به یادآوری گذشته ی نه چندان دور این دیار آغاز کنم، گذشته ای سرد و تلخ! در این مورد که کوهدشت شهری سیاسی است و مردمانش در عین فقر و بیکاری فلاکت بار، روزشان را به گفت و گوهای سیاسی اختصاص می دهند، همه […]

زهی خیال باطل…!

به گمانم بهتر آن است ابتدای سخن را به یادآوری گذشته ی نه چندان دور این دیار آغاز کنم، گذشته ای سرد و تلخ!
در این مورد که کوهدشت شهری سیاسی است و مردمانش در عین فقر و بیکاری فلاکت بار، روزشان را به گفت و گوهای سیاسی اختصاص می دهند، همه آنانی که زیستن در این دیار را تجربه کرده اند، گواهی می دهند. برویم سر اصل مطلب!
انتخابات سال ۱۳۹۲ بود که پس از سکون و سردی سال ۸۸، دیگر بار شوری هر چند اندک در سطح جامعه شکل گرفت و صدای امید پس از آنکه لبخند از لب ها و امید از دل ها، رفته بود؛ دیگر بار شنیده شد….
حسن روحانی نمایاننده ی خواست تغییر در جامعه بود، تغییر دولت از رمالی و جن گیری و بی برنامگی و پرونده سازی به تدبیر و امید و آینده گرایی؛ و با حمایت قاطع هاشمی مرحوم و خاتمی خندان، سکان دار دولت شد؛ نماینده ی کوهدشت اما خود را در حاشیه ی سیل شور و امید قرار داد و بر خلاف رأی صریح و صحیح مردم کوهدشت و رومشکان، از آقای قالیباف اعلام حمایت کرد و سخنران و مجلس گردان قالیباف در استان شد.

دو سال بعد، یعنی ۷ اسفند ۹۴، که برای کوهدشتی ها چون ۲۲ خرداد ۸۸ برای تهرانی ها بود و هست، بر خلاف خواسته ی صریح و قاطع مردم، آنکه نماینده شده، نمایاننده ی نظر و رأی اکثریت مردم نبود و همین امر، سبب بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان و زخم خوردن امید نیمه جانشان شد؛ با اینکه صدای اعتراض مردم و کاندید شکست داده شده! گوش فلک را کر کرد، اما …
یاد آن انتصابات قلدرانه که با عبایی قلندرانه پوشیده شده بود هماره مایه رنج و بدبینی مردم این شهر شده است.

در ادامه ی نوشته ی زخم خورده اما امیدوارانه مان می رسیم به انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶، که راه و صدای مردم کشور و شهرمان صریح و شفاف بود و شنیدن این صدا کمی از بار غم ها کم می کرد اما تو گویی قرار بر این بود نماینده ی این دیار خلاف جهت خواست مردم گام بردارد؛ در حالی که همگان یک صدا، تغییر و تدبیر و امید را فریاد می زدند، جناب ملکشاهی در اردوگاه رقیب خیمه زد و با پایداری های تندرو و اصحاب جیگیلی، حشر و نشر داشت، تصاویر حضور ایشان در جلسات جمنا و در کنار آقای رئیسی و نشان ندادن موضع شفاف در آوردگاه انتخابات، مهر تاییدی است بر اینکه ایشان و برادرانشان که در ستاد آقای رئیسی فعال بودند، صدای مردم را نشنیده اند.

انتخابات ۹۶، شوری شگفت در میان همه ی اقشار بخصوص قشر جوان تحول خواه و تغییر طلب برانگیخت و جوانان کوهدشت هم صدا با جوانان دیگر شهرها، به جان برای پیروزی امید بر فریب، تلاش کردند و زحمات بسیاری متقبل شدند؛ با اینکه ستاد جوانان و دانشجویان کوهدشت مدت کمی برای فعالیت داشت اما جانانه مایه گذاشت و چه در سطح شهر و چه در روستاها، به آگاهی بخشی نسبت به وعده های رقیب پرداخت.

با این همه و با اینکه همه می دانیم جناب ملکشاهی سخت دل در گرو گفتمان رقیب روحانی داشت، نمی دانیم جناب رشیدی، دبیر حزب اعتدال و توسعه استان که میهمان مسئول این حزب در کوهنانی و گراب بود، بر اساس چه منابعی و با چه علم و آگاهی ای که فقط نصیب ایشان شده اعلام می دارد که رأی روحانی در کوهدشت مدیون فعالیت های آقای ملکشاهی است؟ سخن از این نادرست تر و سخیف تر؟ جناب ملکشاهی چه تلاشی برای جذب رأی مردم در سبد آقای روحانی انجام دادند که فقط جناب رشیدی از آن آگاهی دارد و همه ی دیگر مردمان شهر از آن غافل اند؟ چرا باید به اصطلاح یک اصلاح طلب چنین سخن ناحق و نادرستی بر زبان آورد؟
چرا در جلسه ای که تنی چند از به اصطلاح اصلاح طلبان حضور دارند و این سخن سخیف را شنیده اند، کسی اعتراض نمی کند و گوینده ی سخن را نسبت به ناآگاهیش مطلع نمی کند؟

از یک منظر شاید بتوان به طنز سخن آقای رشیدی را صحیح دانست و آن اینکه چون مردم این شهر دیدند آقای ملکشاهی در زمین رقیب بازی می کند، آنان ضد آن را عمل کردند و به روحانی رای دادند!!

جناب رشیدی و هر کس دیگری که ادعا دارد آقای ملکشاهی اصلاح طلب یا اعتدال گراست، بر چه اساسی این سخن را می گوید؟ حمایت قاطع از آقای قالیباف و هم سخنی با آقای رئیسی و رفاقت با حضرات پایداری از چه زمانی ملاک اصلاح طلبی بوده است؟

چرا کسی چون آقای رشیدی به جای دفاع و تشکر از مردم فهیم و جوانان آگاه، باید سخنی به این بی پایگی بگوید؟ که به چه برسد؟
ستاد جوانان و دانشجویان دکتر حسن روحانی شاخهٔ شهرستان کوهدشت

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. نمی دانی چرا؟ چون رشیدی تو انتخابات شورا ردصلاحیت شدوملکشاهی به عنوان رییس هیات نظارت نهایتاتاییدش کرد امابه شرطهاوشروطها…ستادجوانان اگربیانیه می دیدکمی هم درجریان اوضاع باشید

  2. اره .حتما دنبال پستی می گرده جناب رشیدی.یه سوال جناب رشیدی شما با چه مدرک و حقی در این مورد اظهار نظر کردی برادر.

  3. یاد نمایندگان گذشته به خیر که همه انصافا خط مشخص و شفاف داشتن چه امامی چه اسفندیاری چه عباسی فرد

  4. یادی کنیم ازبرادراسماعیل دوستی وبگوییم جناب اقای رشیدی ماکه همه میدانیم دراین استان اصولگرا کیست واصلاح طلب واقعی کدام است چرا اینگونه سخن میگویید برادرمن ماراچه فرض کرده اید واقعا متاسفم

  5. سلام
    این عکس مربوط به معارفه رئیس کل دادگستری تهرانه

  6. منافقین از کفار بدترند،خداوند لعنت کند بر کسی که به اسم چپ و راست به این مردم خیانت می کند ،تا زمانیکه رؤسای ادارات ما ،وامدار نمایندگان هستند،بجز خیانت به مردم هیچ کاری نمی کنند چرا که زمانیکه مشکلی برای کسی پیش می آید اول می پرسند به کی رأی دادید.

  7. آقای رشیدی بدون آگاهی صحبت نکن. مردم حافظه خوبی دارن هرچند زمانی از انتخابات نگذشته . متأسفم آقای رشیدی می بایست جهت ایراد سخنرانی از افراد و منابع موثق ژرس و جو می کردی تا اینطور مورد هجمه قرار نگیری.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.