تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

مسئولین ستادهای دکتر روحانی در لرستان با معاون کل نهاد ریاست جمهوری کشور دیدار کردند

  • کد خبر : 98947
  • 03 مرداد 1396 - 23:06

به گزارش میرملاس عصر امروز سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ مسئولین ستادهای دکتر روحانی (مرکزی، دانشگاهیان، سلامت، اعتدال و توسعه، مردمی) در لرستان با مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری و معاون امور استان های ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کشور دیدار کردند. در این دیدار دو ساعته که به میزبانی آقای بانک در نهاد […]

به گزارش میرملاس عصر امروز سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ مسئولین ستادهای دکتر روحانی (مرکزی، دانشگاهیان، سلامت، اعتدال و توسعه، مردمی) در لرستان با مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری و معاون امور استان های ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در کشور دیدار کردند.
در این دیدار دو ساعته که به میزبانی آقای بانک در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد اردشیر بیرانوند معاون هماهنگی ستاد مرکزی استان به نمایندگی از محمد بیرانوندی رئیس ستاد مرکزی، دکتر مصطفی آزادبخت رئیس ستاد سلامت، دکتر عبداله یاری مسئول ستاد دانشگاهیان، رضا سپهوند قائم مقام ستاد مردمی استان و حمید رشیدی از ستاد اعتدال و توسعه حضور داشتند.
مسئولین ستادهای دکتر روحانی در لرستان در این نشست محور سخنان خود را به بیان مشکلات اصلی و ریشه ای استان در حوزه های مختلف اختصاص دادند که در پایان آقای بانک ضمن تقدیر و تشکر از این افراد به نمایندگی از کل ستادها، اعلام داشت که راه کارهای حل این مشکلات را از جانب دفتر ریاست جمهوری در دستور کار قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. کی گفته حمید رشیدی اصلاح طلبه؟ این فرصت طلبه……………………
    درود بر مردم خرم آباد که در شورا بهش رای ندادن تا فکر نکنه کسی است. این همون بهتره بره مداحی امثال ملکشاهی را بکنه………..

  2. درود بر دکتر یاری

  3. حمیدرشیدی که ادعاکرده رای ۶۰ درصدی کوهدشت به روحانی مرهون رشادتها وجان فشانی های الهیارملکشاهی است کجاش اصلاح طلبه؟ کسی نیست بگه آخه باکدام سخنرانی یاحتی اعلام موضع ملکشاهی؟؟؟؟؟ازدیدن تصویردکتریاری این استادگرانقدرخیلی خوشحال شدم

  4. دورود بر اردشیر بیرانوند واقعا ایشان رییس ستاد بود برنامه ریز وباشهامت….

  5. درود بر دکتر مصطفی ازادبخت اصلاح طلبی نخبه که بحق از مردم مظلوم لرستان دفاع خواهد کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.