تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

پاسخ صریح فرماندار رومشکان به نمایندگان عضو «جمنا»: با سیاه نمایی و ایجادناامیدی در بین مردم شغل ایجاد نمی شود

  • کد خبر : 98972
  • 05 مرداد 1396 - 8:21

به گزارش میرملاس فرماندار رومشکان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:  بیش از  هفتاد درصد مصوبات سفر آقای مهندس بازوند استاندار لرستان به شهرستان اجرا شده اند و مابقی مصوبات در دست اجرا هستند. به گزارش بلوطستان نورالدین درمنان در جلسه شورای اداری رومشکان افزود:تمرکز مدیریت شهرستان بر تحقق اقتصاد مقاومتی،تولیدواشتغال است. وی بیان […]

به گزارش میرملاس فرماندار رومشکان در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت:  بیش از  هفتاد درصد مصوبات سفر آقای مهندس بازوند استاندار لرستان به شهرستان اجرا شده اند و مابقی مصوبات در دست اجرا هستند. به گزارش بلوطستان نورالدین درمنان در جلسه شورای اداری رومشکان افزود:تمرکز مدیریت شهرستان بر تحقق اقتصاد مقاومتی،تولیدواشتغال است.

وی بیان کرد: مهندس بازوند اقدامات بسیار ارزشمندی در ایجاد زیر ساختها از جمله توسعه راه آهن، بزرگراه ها، فرودگاه و … که مهمترین عامل در دسترسی به بازار و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد انجام داده است.

درمنان گفت: احداث برجهای تجاری و مسکونی کیو و… به منظور رونق توریسم و تجارت و درنتیجه تبدیل استان از معبر به مقصد گردشگری، راه اندازی پتروشیمی احیای مجتمع کشت و صنعت،احیای ظرفیتهای راکت،احیای کارخانجات دارویی بایر افلاک،شرکت غذایی گهر،شکستن رکورد گاز رسانی در لرستان،تامین برق پایدار،خروج بنگاه ها از رکود،احداث سدها و… گام های بسیار بلندی از سوی استاندار لرستان است که درراستای ایجاد اشتغال پایدار انجام شده است.

فرماندار رومشکان گفت: باوجود این اقدامات ارزشمند،بیکاری درلرستان ازبزرگترین چالش های استان می باشد و برای غلبه براین چالش نیازبه تلاش شبانه روزی و هم افزایی واستفاده از همه ی ظرفیت ها می باشد.

وی تاکید کرد: با سیاه نمایی و ایجادناامیدی در بین مردم شغل ایجاد نمی شود زیرا آنچه که لازمه شغل است داشتن مهارت های لازم وایجاد فرهنگ کار در بین افراد جویای کار است.

فرماندار رومشکان گفت: نباید مطالبات_شخصی را با منافع مردم گره بزنیم و بهتر است از اقدامات مستندی که برای مردم انجام داده ایم گزارش دهیم.وی افزود: بایدمراقب باشیم از طرح مباحثی که موجب بی رغبتی سرمایه گذاران در استان می باشد پرهیز کنیم.درمنان تصریح کرد: آنچه که موجب افتخار ودلگرمی مجموعه خدمتگذاران دولت می باشد قدرشناسی، همراهی وحمایت مردم شریف این دیار است. فرماندار رومشکان اضافه کرد: این جلسه به منظور پیگیری اجرای مصوبات سفر  مهندس بازوند استاندار  لرستان و بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: از توجه ویژه آقای مهندس بازوند استاندار  لرستان و آقای دکتر ملکشاهی نماینده مردم شهرستان های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام جمیاری امام جمعه شهرستان رومشکان و همه ی مدیران استانی به این شهرستان تقدیرو تشکر می کنم.

امام جمعه رومشکان نیز در این جلسه گفت: در بین مسئولان شهرستان با مدیریت فرماندار، وحدت و همدلی خوبی وجود دارد که موجب انجام خدمات مطلوب در شهرستان است وتلاش آقای درمنان قابل تقدیر است.حجت الاسلام جمیاری افزود:  بعضی از ادرات هنوز استقرار پیدا نکرده اند که نیاز است مستقر شوند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: از فرماندار برای برگزاری جلسه و دعوت از مدیران کل تشکر میکنم.الهیار ملکشاهی افزود: در بحث مخابرات طی دو سال گذشته تحول خوبی صورت گرفته استوی با بیان اینکه در بخش کشاورزی کارهای بسیار ارزشمندی انجام گرفته است،اظهار داشت : از مسئولین شهرستان و در راس آنها فرماندار که با تمام ظرفیت کار میکنند تقدیروتشکر میکنم

وی تاکید کرد: دررومشکان رضایت عمومی ازفعالیت ها وجود دارد ملکشاهی بیان کرد: جلسه بسیارخوبی بودای کاش تمام جلسات به همین منوال برگزار و مدیریت شود.

فرماندار رومشکان در حاشیه این جلسه به بلوطستان گفت: این جلسه به منظور پیگیری اجرای مصوبات سفر  مهندس بازوند استاندار  لرستان و بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان تشکیل شده است.وی افزود:  در جلسه شورای اداری  امام جمعه ، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان ، مدیران کل جهاد کشاورزی،امور عشایری،منابع طبیعی،میراث فرهنگی،شرکت توزیع برق،مخابرات،بنیاد مسکن،راه و شهرسازی،راهداری و حمل نقل،تامین اجتماعی،نظام مهندسی ساختمان،آب منطقه ای،صنعت و معدن تجارت حضور داشتند و مصوب کردیم که ظرف یک ماه آخرین وضعیت پلاکهای سرکن و باباحبیب تعیین تکلیف شودو تاپایان سال شرکت توزیع برق استان برق رسانی به منطقه وریان را به اتمام برساند.

در منان گفت: همچنین مقرر شد ظرف دوماه آینده نمایندگی برق شهرستان به مدیریت برق شهرستان ارتقا پیدا کند ، تاپایان ماه جاری نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان تجهیزشود، ظرف یک ماه آینده تامین اجتماعی استان نسبت به راه اندازی کارگزاری امور صنفی رانندگان درشهرستان اقدام نمایید، اداره کل راه وشهرسازی عملیات اجرایی چهار خطه چغابل به سوری را تا پایان سال ۹۶به اتمام برساند.

وی بیان کرد: مصوب شد که میراث فرهنگی نسبت به جانمایی یادمان شهدای گمنام در تپه چغابل ظرف یک ماه اقدام نماید، راهداری و حمل و نقل حداکثر تا پایان مردادماه نسبت به تکمیل روکش آسفالت دوراهی بازوند به شهرچغابل اقدام نماید، شرکت مخابرات نسبت به تامین نیروی پشتیبان شبکه وافزایش نیروی پیمانکارنگهداری شبکه کابل هوایی و زمینی اقدام نماید و اداره کل بنیاد مسکن استان نسبت به استقرار اداره بنیاد مسکن شهرستان رومشکان تاایام دهه مبارک فجر اقدام نماید.

وی گفت: دو موصبه دیگر هم در این جلسه داشتیم به طوری که مصوب شد اداره کل راه و شهرسازی نسبت به شروع عملیات اجرایی پروژه راه دسترسی رومشکان به زیر تنگ سیاب تا اوایل مهرماه سال جاری اقدام نماید و مدیرکل آب منطقه ای لرستان موضوع تخصیص ۲۰۰میلیون مترمکعب آب از سدسیمره را به منظور استفاده کشاورزان شهرستان ازطریق مبادی ذیربط تاحصول نتیجه پیگیری نماید.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. فکر کنم منظورش همین عزیز عضو جمنایی است که کنار خودش نشسته!
    درود بر فرماندار مقتدر رومشکان

  2. بیکاری را نه این دولت که هیچکس نتوانسته حل کند ودر اینده هم به این زودی ها حل نمی شود جوانان بد بخت فقط وعده و وعید بشون میدن هر کی یک ساعت تو کوچه جوراب بفروشه یا وامی را کمیته امداد با باند بازی وفامیل بازی بده به یک خانواده ۱۰ نفره دیگه همه شاغلند اون هم افراد پولدار وبیشتر شون هم حاجیند این همه تحصیلکرده بیکار که معتاد شدند استخدام نمی کنند یه عده بی سواد فراش را میارن به بچه های مردم درس یاد بدن

  3. اولا اقای درمنان چنان از اقدامات استاندار در سطح استان گزارش داده که مشخص است که خیمه شب بازی است .دوم اینکه اثار این همه کرامات کجاست.سوم اینکه ایا ایشان فرماندار استان هستند یه رومشگان؟چهارم اینکه اگرما جمنایی بوده ایم والا این بنده خدا که اشاره کردید هیچ ردی از خودش در جمنا به یادگار هم نذاشته.لطفا پاپوش برای خلق الله درست نکنید.

  4. اقای ملکشاهی تاریخ بعدا قضاوت می کنه شما نتوانستی سد معشوره را نجات بدی شما سدی که در حال اجرا بود را تعطیل کردی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.