تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

ملکشاهی: مورد خاص امنیتی در لرستان وجود ندارد/ مردم احساس امنیت می‌کنند

  • کد خبر : 99014
  • 08 مرداد 1396 - 6:11

به گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی صبح شنبه در مجمع نمایندگان استان لرستان که فرمانده انتظامی استان نیز حضور داشت، اظهارداشت: مدیریت علمی و جهادی فرمانده انتظامی و تلاش کارکنان پلیس استان در برقراری امنیت مطلوب در لرستان قابل تقدیر است. وی با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت در لرستان قابل لمس است، افزود: خوشبختانه […]

به گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی صبح شنبه در مجمع نمایندگان استان لرستان که فرمانده انتظامی استان نیز حضور داشت، اظهارداشت: مدیریت علمی و جهادی فرمانده انتظامی و تلاش کارکنان پلیس استان در برقراری امنیت مطلوب در لرستان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه امنیت و احساس امنیت در لرستان قابل لمس است، افزود: خوشبختانه مورد خاص امنیتی در استان نداریم و این مرهون تلاش مجدانه فرمانده انتظامی و پلیس استان لرستان است.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عملکرد خوب پلیس لرستان باید به طور شایسته از طریق رسانه ها برای مردم و مسئولان اطلاع رسانی شود.

وی گفت: امنیت و احساس امنیت در استان لرستان، قابل لمس است.

سردار قنبری در ادامه این دیدار، با اشاره به اینکه جلب رضایت مردم، سرلوحه کار پلیس است، گفت: مجموعه پلیس استان لرستان با تلاش شبانه روزی به دنبال رعایت اعتبار و منزلت مردم است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد پلیس لرستان، گفت: امروز هیچ پاسگاه و کلانتری در استان وجود ندارد که در آن عمران و آبادانی صورت نگرفته باشد، سعی شده در حد امکان به منظور رفاه حال مردم و کارکنان، قدم های خوبی در حوزه بازسازی و تجهیز امکانات برداشته شده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99014

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگرامنیت !،واحساس امنیت درلرستان ودرکل کشوروجودمی داشت جوان جویای کاری وجودنداشت ومملکت دراین وضعیت اسفباربسرنمی برد،احتمالااین صحبت هادرفضای عادی !صورت نگرفته،وگرنه ………………!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.