تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

یارمحمدی: دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته منشا خدمات بسیار ارزشمندی در ابعاد مختلف بوده است

  • کد خبر : 99501
  • 04 شهریور 1396 - 11:12

به گزارش میرملاس فیروز یارمحمدی بخشدار کوهنانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، بمناسبت هفته دولت عنوان کرد؛ ‌  هفته دولت رابه همه دولت مردان و کارمندان ادارات دولتی تبریک عرض می نمایم و یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت ،بویژه شهدای گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی می دارم. هفته دولت فرصت […]

به گزارش میرملاس فیروز یارمحمدی بخشدار کوهنانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، بمناسبت هفته دولت عنوان کرد؛ ‌  هفته دولت رابه همه دولت مردان و کارمندان ادارات دولتی تبریک عرض می نمایم و یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت ،بویژه شهدای گرانقدر رجایی و باهنر را گرامی می دارم. هفته دولت فرصت مناسبی است تا اقدامات و عملکردهای دولت به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته با مشی ومرام اعتدالی و با رویکرد عقلایی، ضمن گسترش تعامل، ثبات و آرامش در عرصه های خارجی وداخلی ، منشا خدمات بسیار ارزشمندی در ابعاد مختلف بوده است. به موازات خدمات ارزنده دولت درسطح استان وشهرستان، در بخش کوهنانی هم فعالیت های چشم گیری صورت گرفته است.  در هفته دولت شاهد افتتاح ٨ پروژه با صرف اعتبار بالغ بر ۶میلیارد تومان و گلنگ زنی دو پروژه با اختصاص اعتباری در حدود ۴میلیارد تومان در بخش کوهنانی خواهیم بود. پروژه آبرسانی به روستاهای منطقه وسکور – آسفالت جاده کت کن به خسرو آباد به طول ۴ کیلومتر- پروژهای عمران شهری و روستایی توسط شهرداری و دهیاریها- آغاز بهره برداری از علمیات گازرسانی به روستاهای نامکول، ده علیقلی، ده برادر و تازه آباد وهمچنین گلنگ زنی گازرسانی به ۶روستای دربند کبود، احمدخان، ده منتعلی، ده کرمعلی، گرخشاب وچله بان- افتتاح آموزشگاه ٣کلاسه روستای ده برادر و پارک روستایی ده کرمعلی در فهرست برنامه های قابل افتتاح در هفته دولت در بخش کوهنانی می باشند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99501

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۵
  1. شما که طرفدار اصول گرا هایی راستی از حق الناس یه ذره حرف میزدی

  2. اقای یارمحمدی
    بخشدار محترم
    این منشاء خدمات را کاشکی با عدد و رقم بشمری…
    تا از عملکرد ضعیف خود در این شهر محروم فرار نکنی…

  3. ………… چه به اصلاح طلبی اصلاح طلب فقط و فقط بنده ی خداست نه غیر خدا

  4. دوست عزیز……………………….. لطفا به عنوان یک مسلمان حداقل ها رو رعایت کنیم

  5. خدمات بسیار ارزشمند؟؟؟؟،؟،،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.