تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

بیرانوندی: مصوبه ۱/۵ میلیارد دلاری مجلس گامی در جهت مهاجرت معکوس است

  • کد خبر : 99519
  • 05 شهریور 1396 - 8:50

به گزارش میرملاس محمد بیرانوندی عصر دیروز در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای حسن‌آباد کمالوند در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ما باید ظرفیت‌های مثبت روستاهای استان را ببینم چراکه مردم روستا تولیدگرانی هستند که بخش اعظمی از شهر را […]

به گزارش میرملاس محمد بیرانوندی عصر دیروز در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره شهدای روستای حسن‌آباد کمالوند در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ما باید ظرفیت‌های مثبت روستاهای استان را ببینم چراکه مردم روستا تولیدگرانی هستند که بخش اعظمی از شهر را حمایت می‌کنند بنابراین فراهم کردن امکانات در این مناطق لازم است.

وی افزود: مصوبه یک و نیم میلیارد دلاری اخیر مجلس حکایت از این دارد که اعظم مجلس شورای اسلامی، دولت و همه دولتمردان  بر این است که همه همت را صرف مهاجرت معکوس کنند و درجاهایی که تولید در آن رونق دارد امکانات را فراهم کنند تا مردم برای اشتغال و اقتصاد به روستا برگردند تا هم زندگی خود را ادامه دهند و هم به کشور خدمت کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس به لزوم ارائه خدمت در روستاها تاکید و عنوان کرد: فصل نوینی در زندگی ایرانیان آغاز شده است و خدمات بیشتر در روستاها سمت و سوی مهاجرت ها را برعکس می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای تجدید میثاق با مردم است و مردم نیز در مقابل باید قدردان این زحمات باشند.

بیرانوندی به لزوم حفظ و نگهداری خدمات ارائه‌شده در روستاها اشاره کرد و گفت: درصورتی‌که از ابینه و اماکن ساخته‌شده به‌خوبی حراست شود مسئولان برای ارائه خدمات بیشتر ترغیب و تشویق می‌شوند بنابراین انتظار می‌رود جوانان با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های ورزشی ایجادشده در روستاها استفاده مطلوب را ببرند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام و درود خدا بر دکتر بیرانوندی وکیل پر تلاش دیار لرستان ،لازم است هفته دولت را بر دولتمردان صدیق و بی ریای کشورو و روز کارمند را به کارمندان عزیز تبریک عرض نمایم .

  2. با سلام و خسته نباشید به دوستان مدیریت سایت میرملاس

    این خبر بیشتر از همه اهالی روستای متروکه بان سرده میشنان رو خوشحال میکنه

    خدمت شما و مسئولین ارشد استان عرض کنم که روستای ذکر شده در سال ۶۹ خالی از سکنه شد و امسال جوانان روستا تصمیم برگشت به روستا رو گرفتن در حال حاظر هم یکی از اهالی کار ساختمان سازیش در روستا به پایان رسیده

    مشکلات ما برای برگشت بیشتر اهالی نداشتن آب و برق که از ضروریات میباشد هست ادارت مربوطه که مراجعه میکنیم ملاک آبرسانی و برق رسانی را تعداد خانوار اعلام میکنن هر چند آب و برق از نزدیک روستا رد شده برای روستاهای هم جوار در صورتی که با پیگیری کد روستا از طرف استانداری فعال شده است . بدون آب و برق کار ساختمان سازی و آبادنی کار بسیار مشکلی ست انتظار ما از مسئولین اینه که در عمل هم به مهاجرت معکوس کمک کنن و درخواست ویژه ای از تیم میرملاس داریم که گزارشی در مورد روستا و همچنین برگشت یکی از اهالی با وجود مشکلات تهیه کنن شاید به گوش مسئولین برسه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.