تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان مطرح کرد: خلأ حضور بخش خصوصی در ورزش لرستان

  • کد خبر : 99522
  • 05 شهریور 1396 - 9:32

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند عصر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهدای کمالوند با اشاره به اینکه در بخش نرم افزاری ورزش وضعیت خوبی در لرستان داریم و سرمایه های ورزشی بزرگی در استان وجود دارد، اظهار داشت: لازمه تقویت و توسعه این سرمایه، وجود زیرساخت کافی است. وی با بیان اینکه در زمینه […]

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند عصر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهدای کمالوند با اشاره به اینکه در بخش نرم افزاری ورزش وضعیت خوبی در لرستان داریم و سرمایه های ورزشی بزرگی در استان وجود دارد، اظهار داشت: لازمه تقویت و توسعه این سرمایه، وجود زیرساخت کافی است.

وی با بیان اینکه در زمینه ساخت اماکن ورزشی و سرانه فضای ورزشی جزو آخرین استان ها بودیم اما طی این سال ها تغییراتی در این حوزه رخ داده است، تصریح کرد: اما وضعیت خیلی راضی کننده نیست، در سال ۹۲ سرانه فضای ورزشی در لرستان ۰.۴۹ متر بود و امروز به ۰.۵۵ متر رسیده است.

استاندار لرستان افزود: باید اقدامات بیشتری در این حوزه انجام شود.

بازوند با اشاره به اینکه به ازای ۰.۰۱ متر سرانه فضای ورزشی، ۱۰ میلیارد تومان باید هزینه شود و یکی از دلایل اصلی پایین بودن سرانه ورزشی موضوع کمبود اعتبارات است، افزود: البته رشد اعتبارات خوبی داشته ایم و امروز اعتبارات حوزه ورزش استان، ۶۲ تا ۶۳ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: خلاء اصلی که باعث شده سرانه فضای ورزشی در لرستان پایین باشد، عدم حضور بخش خصوصی در این حوزه است.

استاندار لرستان با اشاره با بیان اینکه وقتی بخش خصوصی هنوز در استان جان نگرفته باشد، آثار منفی موضوع در این بخش ها مشاهده می شود، تصریح کرد: شهری مثل اراک دارای سرانه فضای ورزشی ۲.۵ متر است و این در حالی است که بیش از ۱.۵ متر این سرانه را بخش خصوصی احداث کرده است.

بازوند یادآور شد: باید همت کنیم تا بخش خصوصی در ورزش لرستان سرمایه گذاری کند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.