تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

ملکشاهی راد: باید در قبال تأخیر پروازها به مسافران خسارت پرداخت گردد

  • کد خبر : 99995
  • 05 مهر 1396 - 18:28

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص تأخیر در پروازهای کشور، اظهار داشت: این مسئله سؤال روز گذشته (۴ مهرماه) بنده از وزیر راه و شهرسازی بوده است و به هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، زیرا مسافران یکسری حقوق دارد که باید طبق آیین‌نامه رعایت شود. عضو […]

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی راد در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص تأخیر در پروازهای کشور، اظهار داشت: این مسئله سؤال روز گذشته (۴ مهرماه) بنده از وزیر راه و شهرسازی بوده است و به هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، زیرا مسافران یکسری حقوق دارد که باید طبق آیین‌نامه رعایت شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسافران پرواز هوایی را به‌دلیل سرعت بیشتر انتخاب می‌کنند تا به مسائل، کاری، اقتصادی و مدیریتی خود رسیدگی کنند، گفت: مسافران این هزینه را پرداخت می‌کنند تا درآمد خود را در حوزه اقتصادی و مدیریتی خود کسب کنند و یا اینکه حتی در برخی از موارد جان یک بیمار و انسان در خطر است تا در زمان مقرر به بیمارستان انتقال یابد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا کنون حقوق مسافران مورد توجه قرار نگرفته و با تاخیر در پروازها خساراتی بر مردم وارد می‌شود، اضافه کرد: در برخی از موارد پرواز کنسل می‌شود اما اتفاقی که صورت می‌گیرد این است که مهری بر بلیت مسافران زده می‌شود تا وجه پرداختی خود را دریافت کنند.
وی ادامه داد: آیا این به‌تنهایی در قبال هزینه و وقت مسافرانی که پولی پرداخت کرده‌اند تا به‌موقع به مقصد برسند کفایت می‌کند، ضمن اینکه این مسئله بی‌توجهی به شخصیت مردم و نظام مشتری مداری است خسارت مسافران را چه کسی باید پرداخت کند.
ملکشاهی راد با تأکید بر اینکه ما در این حوزه با دنیا فاصله بسیار زیادی داریم اما حقوق اولیه مسافر باید تأمین شود، عنوان کرد: چرا تاکنون هیچ‌یک از مسئولین را مورد مواخذه قرار نداده‌اند و یا اگر این اقدام صورت گرفته شده کسی آن را ندیده است.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس دهم در پایان خاطرنشان کرد: باید قاعده‌ای برقرار شود تا در قبال تأخیر پروازها به مسافران خسارت پرداخت گردد و همچنین در بهترین هتل‌ها با غذای گرم از مسافرانی که پرواز آن‌ها تأخیر داشته است پذیرایی شود، باید در کنار ایمن بودن پروازها به مسئله زمان‌بندی نیز توجه کنیم.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کاش نمایندگان مجلس هم بابت کم کاریشون خسارت پرداخت میکردن . خداییش یه بار رای میارید و چهار سال به هیچکس در مورد عملکردتون حواب نمیدید
    موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.