تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان: سند اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان بازنگری شود

  • کد خبر : 99998
  • 05 مهر 1396 - 18:44

  به گزارش میرملاس سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: آنچه در اقتصاد اتفاق می‌افتد حاصل فعالیت خیلی از افراد است و بخشی نیز به فعالیت‌های دولت برمی‌گردد و ما به‌عنوان مدیران دولتی که کنترل می‌کنیم باید مشخص کنیم […]

 

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: آنچه در اقتصاد اتفاق می‌افتد حاصل فعالیت خیلی از افراد است و بخشی نیز به فعالیت‌های دولت برمی‌گردد و ما به‌عنوان مدیران دولتی که کنترل می‌کنیم باید مشخص کنیم دقیق چقدر اشتغال در استان ایجادشده و اگر مطرح می‌کنیم سال گذشته ۲۵ هزار شغل در استان ایجادشده باید بررسی شود این ادعا درست است یا خیر چراکه با توجه به اعداد و ارقام ایجاد اشتغال و بیکاری استان این میزان اشتغال تأیید نمی‌شود.

وی افزود: ما به دنبال مچ‌گیری نیستیم بلکه به دنبال آمار و ارقام دقیق در حوزه اشتغال ایجادشده در استان هستیم و باید این موضوع حل شود و در سال ۹۶ این برنامه را به‌درستی پیش ببریم.

استاندار لرستان عنوان کرد: پیش‌بینی‌شده ۲۵ هزار شغل در استان ایجاد شود ولی فکر نمی‌کنم این میزان اشتغال محقق شود، ممکن است یک سری اشتغال غیرمستقیم در اثر فعالیت ما ایجاد شود ولی در شورای اشتغال نمی‌توان لحاظ کرد بنابراین باید سند اشتغال استان یک‌بار دیگر بازنگری شود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به‌درستی در مورد ایجاد اشتغال در استان فکر کنند و کار علمی و درستی انجام شود تا بتوانیم در جلسات بعد این روند را کنترل کنیم، افزود: باید گزارش اشتغال در سال ۹۵ مستندتر ارائه شود و برنامه سال ۹۶ ظرف یک ماه آینده توسط اداره کار استان در اختیار دستگاه‌های استان قرار بگیرد.

خادمی با بیان اینکه همه دستورالعمل‌های مربوط به فرزندان شهدا و ایثارگران باید توسط دستگاه‌های استان رعایت شود خاطرنشان کرد: بحث کارورزی عدد و مبلغ خوبی به استان داده‌شده که از دست دادن آن خیلی غیرعاقلانه است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جناب استاندار دو چیز کمر مردم این استان را شکست :یکی بیکاری جوانان و دیگری آمارهای بی پایه و اساس کارگروه اشتغال . بصورت تصادفی آمار یک دستگاه را فقط بررسی کنید ببینید اشتغالی که ایجاد شده کجاست و ماهیتش چیست .آیا با چهار پنج میلیون تومان وام به یک فرد تحت پوشش سازمانهای حمایتی شغل محقق میشود ؟ آیا با شش ساعت تدریس یک تحصیلکرده در یک آموزشگاه غیر دولتی با ساعتی دوهزار تومان شغل ایجاد کرده ایم ؟ چرا تعریف وارونه از شغل و اشتغال ارایه میکنیم ؟ مدیران ما میدانند دارند روح این مردم را با این آمارهای غلط صوهان میکشند ؟ فاین تذهبون ؟ الم یعلم بان الله یری ؟ ….چشمهایتان را باز کنید زیر پوست جامعه را ببینید نه تلون سفره های خودتان را ….

  2. جناب خادمی مدیرانی که با شما کار می کنند اکثریتشان ابراز علاقه ای به دکتر روحانی نداشته وندارند بلکه منافع مادی وزد وبندهای سیاسی شان باعث شده تا کنون ماندگار بمانند وگر نه باز ماندگان تفکر پوچ احمدی نژاد می باشند.

  3. جناب استاندار مدیران دستگاهها به علت نفوذ ی که در استانداری داشته اند انتخاب شده اند وگر نه نه توانی دارند ونه سابقه خوبی در مدیریت …………….مدیر بیمه دی به علت چند مشغله بودن به فکر اشتغال وبیکاری جوانان نبوده ونیست تیم مدیریت استاندار سابق جز وقت تلف کردن منابع استان خدمتی ارائه نکردند آستین بالا بزنید مدیران دو گانه سوز کنان به نرخ روز خور بر کنار کنید امروز فردا نکنید که وقت طلاست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.