تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

معاون استاندار لرستان خبر داد: نامه‌نگاری برای افزایش سهم لرستان از اعتبارات «اشتغال‌زایی»

  • کد خبر : 100986
  • 02 آذر 1396 - 8:55

  به گزارش میرملاس به نقل از مهر مهرداد غضنفری صبح چهارشنبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به اختصاص اعتبار ۴۶۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبارات اشتغالزایی در استان اظهار داشت: در تقسیم بندی اولیه سهم لرستان از اعتبارات ۷۹۰ میلیارد تومان بود اما پس از ابلاغ به ۴۶۳ میلیارد […]

 

به گزارش میرملاس به نقل از مهر مهرداد غضنفری صبح چهارشنبه در شورای اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با اشاره به اختصاص اعتبار ۴۶۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبارات اشتغالزایی در استان اظهار داشت: در تقسیم بندی اولیه سهم لرستان از اعتبارات ۷۹۰ میلیارد تومان بود اما پس از ابلاغ به ۴۶۳ میلیارد تومان رسید و کاهش یافت.

وی با بیان اینکه نامه نگاری کرده ایم و قول داده اند سهم ما را از این اعتبارات افزایش دهند، تصریح کرد: تقسیم بندی اعتبارات بین شهرستان ها و دستگاه های استان با معیارهای مختلف انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه سهم بخش ها هم بنا به اثرگذاری آنها در حوزه اشتغال تعیین شده است، افزود: پیشنهاد می شود در یک کمیته فنی بحث بررسی توزیع اعتبارات و بحث بررسی بررسی طرح ها را داشته باشیم.

غضنفری خاطرنشان کرد: ما برای جذب این اعتبارات تا بهمن ماه فرصت داریم و دریافت اعتبار بیشتر در گرو فعالیت دستگاه های اجرایی استان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.