تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کریمی فر: ۱۳ آبان نماد آگاهی، بیداری و ظلم ستیزی دانش آموزان ایرانی است

  • کد خبر : 90405
  • 11 آبان 1395 - 6:45

به گزارش میرملاس مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه ۱۳ آبان ، روز مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت یادو خاطره ۹۰۷شهید دانش آموز استان لرستان گفت : در حافظه تاریخی ملت ایران، سیزده آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی است که نقش موثری در تحرک و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی داشتند. […]

54

به گزارش میرملاس مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه ۱۳ آبان ، روز مبارزه با استکبار جهانی با گرامیداشت یادو خاطره ۹۰۷شهید دانش آموز استان لرستان گفت : در حافظه تاریخی ملت ایران، سیزده آبان یادآور سه رویداد مهم تاریخی است که نقش موثری در تحرک و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی داشتند.

دکتر گودرز کریمی فر افزود : محتوی و هویت این  سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی همچون آزادگی و مبارزه ضداستکباری بود.  وی خاطر نشان کرد :  ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ آنچنان وسیع و عمیق بود که بنیانگذار کبیر انقلاب  حضرت امام خمینی (ره) از آن  به  عنوان ” انقلاب دوم ” تعبیر نمودند  .

کریمی فر تاکید کرد : مجموعه رویدادهای این روز تاریخی،  پیام ها و درس های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان است .وی ادامه داد : نسل جوان باید با هوشمندی ،  خودباوری و اعتماد به  نفس آگاهی خود را در مقابل ترفندهای دشمنان حفظ کرده   و در راستای دفاع از آرمان های انقلاب و  پیشرفت و اقتدار کشورتلاش نماید  .

کریمی فر ۱۳آبان را ، روز میعاد دانش آموزان با شهیدان عنوان کرد و افزود : ۱۳ آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان در برابر جبهه استکبار و سلطه است.  مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به حضور مقتدرانه و آگاهانه دانش آموزان در راهپیمایی این روز افزود : دانش آموزان لرستانی در این روز اوج بیداری و  ظلم ستیزی و مقابله با جهانخواران را به نمایش خواهند گذاشت .   کریمی فر تصریح کرد :  .اینجانب، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و ادای احترام به حماسه آفرینان این روز ، به ویژه ۱۸۷شهید فرهنگی و ۹۰۷شهید دانش آموز استان لرستان از دانش آموزان و فرهنگیان عزیز  دعوت می کنم  همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذاشتند،  این بار نیز با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای ۱۳آبان ، فریاد خود را برای برملا کردن توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب  سردهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب  و امام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم.

 مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در پایان سخنان خود تاکید کرد : آموزش و پرورش لرستان با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست های دولت تدبیر و امید  آمادگی دارد تا  در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی، پیام  انقلاب را  هوشمندانه و هنرمندانه به نسل جوان و آینده ساز کشور انتقال دهد .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.