تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

از مُلک «شاهی» تا «ملکشاهی»/ پاسخی به ملکشاهی راد

  • کد خبر : 94266
  • 08 بهمن 1395 - 23:58

سیدسلمان موسوی/ میرملاس: این روزها شاهد لفاظی ها و گفتار درمانیهایی از سوی جناب آقای ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و دوره چگنی برای تسلای دل خود و اطرافیانش هستیم. بررسی محتوای آخرین مصاحبه ی جناب ملکشاهی نشان میدهددر پس ظاهر این مصاحبه کوتاه نکاتی نهفته که متمایز از ظاهر انتقادی ایشان به جریانهای سیاسی […]

photo_2017-01-27_12-24-03
سیدسلمان موسوی/ میرملاس:

این روزها شاهد لفاظی ها و گفتار درمانیهایی از سوی جناب آقای ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و دوره چگنی برای تسلای دل خود و اطرافیانش هستیم.
بررسی محتوای آخرین مصاحبه ی جناب ملکشاهی نشان میدهددر پس ظاهر این مصاحبه کوتاه نکاتی نهفته که متمایز از ظاهر انتقادی ایشان به جریانهای سیاسی استان است و این صحبت ها و نقدهایی را که بیان کرده اند ظاهر قضیه بود و محتوا و درون مایه ی صحبت های ایشان چیزی غیر از نگاه ظاهری و بیاناتی بود که در مصاحبه خود عنوان کرده بودند بنابراین بر آن شدیم که در مورد مطالب و موضوعاتی را که ایشان عنوان نموده اند با نگاهی اجمالی نگاهی مقایسه ای با دوران پرطمطراق ایشان در زمان مدیریت استانی و نمایندگیشان داشته باشیم،
قطعا برای ایشان شرایط فعلی بسیار سخت و ناباور است چرا که در دوره های مدیر کلی و نماینده ای ایشان استان تبدیل به مُلک شاهی بود اما امروز باور پیدا کرده است که ملکشاهی است،
در عصری که حاکمیت یکپارچه در اختیار جریان فکری حامی ایشان بود و او استان را تبدیل به سرزمینی برای یکه تازی خود و تشکیلاتی که وی را برای رسیدن به آمال و آرزوهایش حمایت کرده بودند سازماندهی نمود.
وی که در سایه دوستان تشکیلاتی و حامی دولت احمدی نژاد در سالهای گذشته توانسته بود حاکمیت مقتدری در استان لرستان برای خود پیاده کند اینبار با یک چهره ی دیگری از ملکشاهی روبرو شده که نتوانسته به هیچ یک از وعده و وعیدها و شعارهایی که به اطرافیان خود برای رسیدن به منافع شخصی و جریان سیاسی مطبوعش وعده داده شده برساند.
مشاهده شد که بعد از گذشت چند ماه از انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب ایشان بعنوان نماینده مجلس بالاخره صدای ایشان بلند شد. صدایی نه برای دفاع از حقوق ملت و مردم، صدایی نه برای دفاع از منافع ملی و منابع استانی بلکه صدایی برآمده از ضعف و ناتوانی ملکشاهی امروز است و شاید بتوان گفت این فریاد تیرخلاصی بود برای تمام وعده و وعیدهای انتخاباتی تا شاید بتواند از فشار اطرافیان و نزدیکان و حامیانش که به امید کسب دوباره قدرت، و گرفتن غنائم انتخاباتی به حمایت از او پرداختند بکاهد.
این فریادی که برآمده از ضعف و ناتوانی و عدم تحقق شعارهای افراطی گرایانه و ضد دولتی جناب ملکشاهی و اطرافیان ایشان بود بایستی خوشحالی و شادباش هایی را از سوی جریان حامی دولت به همراه داشته باشد چرا که مهمترین پیام این فریاد ملکشاهی عدم تحقق اهداف و امیال جریان مخالف دولت در سراسر استان است.و این گواه روشنی بر ایستادگی ها و پایبندیها به اهداف و اندیشه ی اصلاح‌طلبی و حامی دولت از سوی بزرگان اصلاحات و ذی نفوذان اصلاحطلب استان میباشد.
وی که روزی بعنوان کابوسی برای اصلاحطلبان بود و خود را مانع و سد بزرگی برای هر گونه فعالیتهای این جریان فکری می دانست، در این روزها شاهد هستیم که در بسیاری از مصاحبه های خود در قامت دفاع از اصلاحات برآمده است و این دفاع نه از سر دلسوزی بلکه از اثر ضعف و برای اختلاف افکنی است وقتی که در مصاحبه های خود از پدرخواندگی اصلاحات نام می برد وی نه حامی و نه دلسوز اصلاحات است بلکه به دنبال راه حلی برای نفوذ و تاثیر خود و عبور از قدرت جریان حامی دولت دارد.
مصاحبه اخیر ایشان ثابت کرد که ملکشاهی دیگر آن مُلک شاهی را ندارد. ضعف و ناتوانی ایشان در رسیدن به اهداف ضد دولتی را در فریادهایش می توان مشاهده کرد.
ملکشاهی که روزی در مسند مدیر کلی آموزش و پرورش و بعدها بعنوان نماینده، یک نظام تاراج گونه را در استان لرستان بوجود آورده بود و یک تسویه حساب سیاسی وجناحی،با تمام جریان فکری اصلاحات از صدر تا ذیل نموده بود، امروز فریادی برآمده از نفع شخصی و فریادی برای عبور از فشارهای اطرافیانش که عدم تحقق خواستهاشان را پیش رو میبینند دیده ایم.
در ابتدا باید به چند نکته با توجه به مصاحبه ایشان اشاره کرد:

جناب آقای ملکشاهی آیا استان و کشور ما که شما به عنوان وکیل ملت در سطح مقام قانونگذار آن به مجلسش راه یافته اید هیچ مشکلی جز انتصابات یا تزریق نیروهای حامی خود در استان ندارد.
اینکه امروز شما را تا این حد مضطرب می بینیم بسیارجای سوال است . شما بعنوان نماینده مجلس که در سطوح وزارتخانه ها و در مجلس می توانید برای دفاع از حقوق ملت و برای دفاع از منافع استانی اقدام کرده اما همه این ظرفیت ها را رها کرده و به یک گروه و تیم که حامی دولت و منافع جریانی حامی دولت ملت است می تازید. درد شما نه درد دولت، نه درد حمایت از منافع ملی و نه درد حمایت از منافع مردم است بلکه نگاه شما، فریاد شما برآمده از انحصار، برآمده از تمامیت خواهی و برآمده از آن همه وعده و وعیدی بود که به طبع آن توانستید آرا انتخابات را به نفع خود رقم بزنید، اما فارغ از اینکه دولتی سد راه شماستکه بصورت کلی به افکار و اندیشه های شما و حامیانتان در خرداد ۹۲ نه گفت.
در بخشی از مصاحبه خود به علمی نبودن مدیریت استان اشاره کردید، باید عنوان کرد کدامیک از مدیران زیر مجموعه مُلک شاهی شما وطیف فکریتان و در راس آن نماینده گی جنابعالی بعنوان یک فرد علمی و متخصص، استعداد، ظرفیت و توانمندی مدیریت استان را داشته است. وبخش عظیمی از منصوبان جنابعالی با مدارک کاردانی و کارشناسی در سطوح بالای مدیریتی استان سالها جولان دادندو بعد از عزل شدن بدنبال کسب مدارک دانشگاهی رفتند.
مقایسه اجمالی بین شاخص های توسعه و پیشرفت در بین مدیران دولت تدبیر و امید که امروز در استان فعال هستند با توجه به خشکسالی های مالی، برآمده از ندانم کاری های دولت قبلی ، تحریم هایی که کاغذ پاره خواندیدشان و آثار مخربش بدنه اقتصادی و سرمایه های کشور را فلج نمود، گواه روشنیست بر مدیریت هوشمندانه و دلسوزانه ی دولتمردان تدبیر و امید.
واین در حالی بود که در زمان حاکمیت یکطرفه ی جنابعالی بودجه های کلان و اعتبارات دولتی حاصل از فروش نفت ۱۵۰دلار به استان گسیل شد اما کوچکترین اقدامی در راستای توسعه یافتگی استان صورت نگرفت و در سایه خوش خدمتی وحتی ناکارامدی شما بخشی از آن اعتبارات برگشت خورد.
وبا وجود این اعتبارات امروزی قطعا اگر تخصص و مدیریت علمی بر استان ما حاکم نبود و وضع بدین منوال نبودو ما در شرایط بسیار بدتری قرار داشتیم.
در بخشی از صحبت های شما در خصوص مدیریت استان و وجود یک هیات مدیره در فضای سیاسی استان اشاره کردید که باز هم جای خوشحالی است که قدرت ها، احزاب، تشکل ها و کنشگران فعال سیاسی ما از اعمال نفوذ جریان مخالف دولت در استان جلوگیری می نمایند. اینکه یک تیم و یا یک جریان فکری در استان وجود داشته باشد و از سیاست های دولت و برای کمک به دولت فعالیت کند آن را به فال نیک خواهیم گرفت و اینکه شما فریاد برآورده اید و تهدید می کنید و حتی تهدید به افشای نام می کنید این نوع سیاست ها، این نوع رفتارها، این نوع برخوردهای شما و بگم بگم ها، رفتار شما و ادبیات شما یادآور بداخلاقی های سیاسی، بد رفتاری های مدنی از دولت قبل بود که مسائل بسیار زیادی را از لحاظ فرهنگی، از لحاظ اجتماعی و حتی روانی بر جامعه ایرانی تحمیل کرد.
این روزها این نوع ادبیات، این نوع رفتارها و این نوع تاکتیک های سیاسی دیگر نمی تواند مردم را فریب دهد. تنها بهره ای که شما می توانید از این نوع ادبیات و از این نوع رفتارها ببرید فراری است رو به جلو از برای پوشاندن ضعف و ناتوانی های خود نسبت به اطرافیان و کسانی است که حامی و همراه شما بوده اند و چشم به غنائمی در سطح استان بسته بودند که این روزها با سد محکمی همچون نیروهایی که شما بدان ها اشاره کردید روبرو هستید.
قطعا بدانید این نوع ادبیات و رفتار شما از سوی جامعه حامی دولت و مدیران دولتی پذیرفته نیست و حتی نادیده انگاشته می شود چرا که نقد، هجمه و حمله شما ما را مصمم تر، منسجم تر و متحدتر برای ایستادگی در برابر خواست و امیال شما می کند.
یک نکته که خیلی عجیب بود و این مشکل ضعفی بود که در قدرت تحلیلی و سیاسی شما وجود دارد و اینکه انتظار دارید کنشگران و فعالان سیاسی ما که حامی دولت هستند فضایی را فراهم کنند یا دست روی دست بگذارند، تحرکات شما را نادیده انگاشته و اجازه بدهند که در راستای مخالفت با دولت و سازماندهی و بکارگیری نیروهای مخالف دولت هر کاری که شما می پسندید را انجام دهید و این تحلیل شما و این نوع نگاه شما و این تصور شما نسبت به فضای سیاسی بسیار تعجب برانگیز است

از دیگر مباحثی که باید مطرح شود تناقضی است که در بین رفتارها و گفتارهای شما وجود دارد. شما از طرفی استاندار را که نماینده همین جریان فکری است نماینده همین تشکل ها و کنشگران سیاسی حاکم است را فردی موفق، دلسوز و پرتلاش می دانید و از طرفی رها کردن این استاندار آن هم برای اعمال نفوذ جریان فکری شما و کمک کردن به تحقق وعده و وعیدهایی که به حامیان و اطرافیان خود برای تصدی پست های سراسر استان داده اید را سر دادی و این نشان دهنده ابن است که شما نه تنها به فکر منافع، مردم استان و به فکر منافع ملی کشور نیستید بلکه فقط برای اینست که چند صباحی را در راس قدرت و برای تحقق امیال نفسانی و مدیریتی خود و همراهانتان فراهم کنید.
اینکه از یک تشکیلات، یک تیم یا یک حلقه و یا یک هیات مدیره نام بردید این حق طبیعی هر جریان سیاسی است که با قدرت گرفتن، با تلاش و گستردگی که در فعالیتهای سیاسی استان می تواند داشته باشد و با نفوذ خود و تاثیری که می تواند در مناسبات سیاسی، فکری، مدیریتی و اجرایی داشته باشد، نیروهها و کادرهای خود را تقویت کند و این نشان می دهد که قطعا فعالیت این دوستان ما در راستای حمایت از دولت سد محکمی در برابر تمامیت خواهی های شما می تواند ما را نسبت به این جریان و گروه سیاسی اعتماد و اقبال عمومی بیشتری داشته باشد.

اما یکی از نکات مهمی را که باید به آن توجه کرد و بعنوان یک نقطه مفقوده در مصاحبه جناب آقای ملکشاهی بدان توجه نمود این است که ایشان با توجه به فضای موجود در استان و اختلاف هایی که متاسفانه چه از لحاظ درونی و چه از لحاظ بیرونی به صورت هدفمند سازماندهی می شود که بین نیروها و جریانات سیاسی اصلاح طلب اختلاف اندازد و این اختلاف را زمینه ای برای قدم های بعدی، قوت و قدرت گرفتن خود در نظر بگیرند این بود که یک نکته و بندی را آقای ملکشاهی یا به صورت تصادفی و یا بصورت هدفمند اشاره کرده اند که( این تیم و این گروه خود را همه کاره اصلاحات می دانند). این نوع نگاه و ادبیات ایشان قطعا برآمده از این اختلافی است که در جریان سیاسی اصلاحات است وایشان خواسته اند که از این فرصت استفاده کرده و حتی کلمات، عبارات و اصطلاحاتی را برای تحریک کردن بخشی از بدنه جریان اصلاحطلبی بکار برد که متاسفانه این روزها شاهد آن هستیم که به خاطر قدرت و یا از سر حسادت و یا از سر کینه شخصی، برخی هدف، انسجام و وحدت کلی را فدای منیت و نگاه های شخصی خود کرده اند و این است که ما شاهد هستیم بخش اندکی از همین نیروهای اصلاحطلب که متاسفانه بیشتر منافع شخصی خود را به منافع گروهی و کلی ترجیح می دهند، از مصاحبه ایشان استقبال کرده اند. یعنی حاضر شدند که یک هم فکر اصلاح طلب یک تیم وتشکلی که در راستای جریان اصلاحات در حال تلاش است را در برابر اندیشه و خواستهای حزبی ملکشاهی ذبح کنند، به هر حال شاید اختلاف سلیقه ای در بین نیروهای اطلاح طلب باشد و این یک امر طبیعی است. اما در کل ما در یک جبهه، در یک تیم و در یک فایل اندیشه ای هستیم. . همین دوستان اصلاحطلبی را که جناب آقای ملکشاهی مورد نقد و حمله قرارشان داده است و قطعا باید تبریک و شادباششان گفت، صدای ملکشاهی را درآورده و نشان داده اند که قدرتمندانه در مقابل ایشان ایستاده اند باید دید که فعالیت هایشان، و خروجی تصمیماتشان برآمده از جریان اصلاحات و اصلاح طلبی است. شما چطور به خود اجازه میدهید که در برابر کینه ها و امیال شخصی خود از ملکشاهی دفاع کنید اما یک همفکر و همراه را تخریب کرده و با آقای ملکشاهی همسو شوید. اگر از خواب غفلت بیدار نشوید قطعا بدانید آسیاب به نوبت است، و سکوت امروز شما زمینه ساز هجمه ها به شماست
سید سلمان موسوی

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 55در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۵
  1. سید عزیز چوب خدا صدا نداره هر کاری که به خاطر خدا نباشه آخرش همینه

  2. دوستت عزیز از حرف شما کاملا معلومه که این حرف شما تما درد دل دوستانه به ظاهر اصلاح طلب تان است که ترس نام ملکشاهی بر وجودشان انداخته و اینده ی جز پوچی در باورتان نیست.و مطمعا باشید که تا زمانی ملکشاهی بزرگ نماینده مردم شهرمان است رنگ خوشی به چشم نخواهید دید.و جریان هتل سالیز چیزی جز نابودی برای استانمان در باور خودشان ندارند

  3. درود بر سید بزگوار با این متن زیبا واقعا همین است . زمان صدرات ایشان در سازمان حتی مستخدم مدارس را بر اساس چیدمان فکری ایشان در مدرسه ای مشغول سرایداری میشد

  4. درود ب آقای سید سلمان موسوی . احسنت .

  5. آفرین باید گفت به شما اهل قلم که دیگر مجال جولان دادن به تاراج رای وافکار مردم را نمیدهید . خداوند شما اهل قلم

    را در راه صیانت از خواسته ها وآرمانهای مردم در پیشگاه خاوند متعال حفظ نماید .

  6. این ………… سیاسی دیگه چی داره میگه جنابعالی در قنداق بسر بردی امثال ملکشاهی برای توسعه و استحکام انقلاب از جونشون گذشتن در ضمن اگر جای آقای ملکشاهی بودم با همین مقاله ای که نوشتی و لفاظی و توهین هایی که داشتی درسی بهت میدم که روزی هزار بار آرزوی خلاصی کنی،فلسفه خوان بهتر است یه کم خودتو با حقوق و قانون جرایم مطبوعاتی آشنا کنی بعد دست به قلم بزنی.

  7. با سلام . آقای ملکشاهی فردی با تجربه – پشتکار دار – دلسوز و بر آمده ار رای مردمی می باشد ایشان به عنوان نماینده این استان باید تمامی مشکلات را از ریز تا درشت را به مردم انعکاس دهد نباید هرگونه انتقادی که می کند جواب آن را به حساب دشمنی و از روی کینه و آنچه که خودتان می دانید دانست بلکه ایشان در کسوت نمایندگی می باشد… لطفا همیشه از جنبه مثبت به مسائل نگاه کردن حتی اگر بد هم باشد خوب است چون همگی باید به دنبال حل کردن مشکلات استان باشیم نه به دنبال تنش زایی در بین جامعه

    ضمنا از زحمات مدیریت و کارکنان میر ملاس کمال تشکر را دارم نسبت به نشر وخبرها ی خوبشان

  8. کامنت بنده رو تایید کنید دوستان میرملاسب

  9. سلام خدمت هم استانیهای عزیز
    چه قلم زیبایی دارید از جنس تعصب
    ما که از دور با ایشان اشناییم و در جاهای مختلف نطق های بسیاری از ایشان دیده ایم و این حرفها فکر کنم از جیب خودتان در آورده اید تا جایی می دانم آقای زاد با اینکه مسئول حزب متلفه است همیشه با توجه به منش بزرگ و والایشان با رای مردم از جناهای مختلف به مجلس رفته اند و نشنیده ایم با چوب حزبی یا کسی برخورد کرده باشند ممکن اسن با کسی

  10. ثانیه هایی با خود و خدای خود خلوت کنیم ….اقدام به این مصاحبه ها و این جوابیه ها فرصتی است که به یمن تلاشهای مجاهدانه امام و شهدا بدست آمده و مجال تنفس در فضای نظام مقس جمهوری اسلامی برای ما فراهم شده تا به رسالت زینبی خود عمل کنیم. چقدر در قلم و قدم با اخلاص در این مسیر در حرکتیم …آقایان محترم این جبهه های شرقی و غربی و دست چپ و راست که زاییده خیال و ساکن دنیای مجاز است اگر برای آن است که افکار و سلایق از هم شناخته شوند که (لا بآس)و الا اگر قدم در راهی برمیداریم که باعث هدر رفت فرصتهایی میشود که نظام اسلامی برای خدمت به مردم برای ما ایجاد کرده که عالما عامدا دچار سرنوشتی میشویم که نباید بشویم . در گیر و دار نزاعهای سیاسی اصول و امور مهمه جامعه به فراموشی سپرده شده و روز به روز شاهد آمار و ارقامی از زشتی ها و پلشتی هایی هستیم که زیبنده حکومت اسلامی و جامعه علوی که داعیه دار آن هستیم نیست ….فاین تذهبون ……..؟؟؟؟؟؟

  11. مدیرکل ایشان یکی از کارهای مهمش این بود در زمانیکه مسئول تخلفات بودند فردی در نوراباد لرستان که از اقوامش بودند با درصد جانبازی ومدرک جعلی استخدام شده بود زمانیکه این قضیه اثبات شد حق ان فرد اخراج وبرگشت کل حقوقش به بیت المال بود ان وقت حکم ایشان در حق ان فامیل دوماه انفصال از خدمت بود وبهش فهمانده بود اعتراض ندهد چون عواقب بدی برای ایشان دارد

  12. خداوکیلی ملکشاهی راد اگر در تمام عمرش یک حرف حق زده باشد همین جمله ای است که در مورد تصمیم گیریها در لانه فساد شهر خرم آباد که همه می دانند در کدام خیابان ودر کنار کدام بیمارستان واقع است بیان شده و حتما برای بیان این جمله معجور خواهد بود در پیشگاه خداوند ضمن اینکه به عملکرد وانتصابات خود آقای ملکشاهی راد هم حتما ایرادات زیادی میتوان گرفت

  13. سید سرت بی کلاه مانده که چنین اسب جهالت درمیدان وقاحت جهانیده ای!!!هرچنداین سرازآن سرها نیست که لایق کلاه باشد….
    شایدهم کلاه ت درلانه ی فساد تصمیم گیرهای مدیریتی جامانده است.
    یک بارنماینده ای حرف حقی زده جهال و رجاله ها سربه شورش برداشته اند.

  14. مشخص است که جناب اقای ملکشاهی راد هدف را درست زده است زیرا سید عزیز خیلی عصبانی هستند.۲ مشخصتر اینکه نتیجه این مصاحبه بسیار عالی وروانشناسانه را خواهی دید ۳اینکه اقای ملکشاهی راددر چنین شرایطی نماینده می شود نشان از لیاقت ایشان است.۴واقعا که در این شرایط قلم خیلی مظلوم است چون هر کسی وقتی که چشم را می ببندد ویا می بندندش از دماغ به پایین در چیزی می ریزند که ظاهرش مانند قلم است.۵ سید بزرگوار شاید باورش برایتان سخت باشدکه شما نیز تمام کردید به فکر شعبه دوم باشید اما در بروجرد.

  15. بسیارعالی جواب داده اند

  16. با سلام و احترام خوانندگان نکته سنج در می یابند که رقابت های سیاسی تا حد کفر و ایمان گسترده شده است و نزاع های سیاسی کاملا شخصی شده است و در این میان مردم فراموش شده اند….

  17. باسلام الان اکثر پست ها متعلق به یک یا دو شهرستان(کوهدشت وپلدختر ) است نه اصلاح طلبی نه اصول گرایی در کار استجناب میر ملاس

  18. می گویند بر خی وقتها برای مشهور شدن باید دست به کار های بزرگ زذ مثلابرای مشهور شدن باید خود را به انسان های بزرگ چسباند.اکنون همین مثل در مورد نویسنده متن صدق می کند شما کجا و ملکشاهی کجا ؟
    مزید اطلاع شما بگویم در فرصت کافی به عنوان یک فرد که حتی ملکشاهی را از نزذیک ندیده ام به متن پر از تناقض شما پاسخ می دهم اما فعلا جناب اقای ملکشاهی به عنوان نماینده مردم شریف خرم اباد در حال پاکسازی کاری هست که جریانی که شما از دفاع می کنی ان را برای استان بوجود اورده است :
    جریان از این قرار هست که دولت محترم تدبیر .امید سال گذشته در روی کاعذ رتبه استان را از ۲۰ بیکاری به ۱۰ بیکاری رسانده یعنی بعد از لرستان ۲۰ استان دیگر از نظر بیکاری وجود دارند با این موضوع ردیف بودجه استان لرستان از محل مناطق محروم حذف شده است حال مردم قضاوت می کنند که ملکشاهی دنبال ملک شاهی هست یا دنبال پاک کردن کاری که دیگران کرده اند

  19. درود بر شما

  20. تو رو قرآن دیگه بیخیال این همه پاسخ دادن بشید…هر کسی یه قلم گرفته و شروع میکنه به جواب دادن.. بابا اصلا مگه این مطلب نتیجه ای داره….سید سلمان بچسب به زندگی….درود بر سایت میرملاس که اطلاعات جاده ها رو در این چند روز به مخاطبین گزارش میده

  21. سلام
    به نظرم حرف های شما از منشور حزبی بیرون می اید نه از منظر حق تا جایی میدانم و شنیده ام آقای ملکشاهی به پشتوانه مردم رای آورده هر دوبار که در بین انها هم چپ و هم راست ها حضور داشتند ولی حرفهای شما خلاف شنیده ها و دیده هاست بله ایشان در زمانی که دولت و ایشان هماهنگ بود خیلی محکم و با سلابت برای مردم کار کردند ولی همین ایشان و آقای قبادی کوهدشت با اینکه حامب دولت بودند زمانی احمدی نژاد پا از ارزشها کشید در مجلس بر علیه احمدب نژاد امضا جمع کردند و سخنرانی کردند چرا شما خلاف می گویید شما که مخالف دولت بوذید حرفی زدید یا اصلا پلکی بلند کردید شما فقط حرف می ژنید و اون هم امروز که ایام بکام است برو خدا روزیتو جایی دیگه بده الان نماینده شما جرائت می کنه در مورد برجام حرفی بزنه مخالفت نه حمایت کنه شما در خواب تاریخی بسر می برید همه می دانند دلیل صلابت ایشان در دوران نمایندگی مال مدیریت صحیح و بی بدیل ایشان در اموزش و پرورشه اگر مدیری نظری در مدیریت نداشته باشد مدیر نیست ایشان هر کسی از هر حزبی که نالایق بود برخورد می کرد شاید اون مدیران به اشنایان شما منتسب باشد که امروز رنجورید مخلص انشالله حرف ما و نظر ما از روی دین ما باشد نه از دیدگاه حزبمان که صورت عکستان را از همین منظر نشان می دهد

  22. اقای مدیر سایت خاهشا نظرات بنده رو هم بزارید

  23. درود بر ملکشاهی راد واقعیت ها را بیان کرده

  24. مرده شور این اطلاع رسانیتان را ببرد با این سبک آزاد اندیشیتان چه حتی نظرات منصفانه راهم منظر نمی کنید

  25. مرده شور این اطلاع رسانیتان را ببرد با این سبک آزاد اندیشیتان چه حتی نظرات منصفانه راهم منتشرنمی کنید

  26. اق سلمان چرا فرافکنی میکنید شما که هر روز از وقت و کلاس دانش اموزان استتنایی ………….. و می رفتید کلاس دانشگاه ازاد حال شما شدید سالم و بقیه ناسالم

  27. با سلام.. از سولیوان تا سلمان خان. اقای ملکشاهی بر امده از رای مردم است اقای ملشاهی حتما کاری بهت کرده جوش اوردی رعایت منشور اخلاقی در عرصه توکه هست تو بوی از ان نبردی برو کشک تو بساب ، درود بر ملکشاهی بزرگ. درود بر سیاستمدار با تجربه و صبور ، سر دبیر میرملاس لطفا نشر دهید

  28. درود بر دکتر موسوی عزبز

  29. درود بر جوان شجاع و صادق، اقای موسوی
    ایشان چه محکم پاسخ دادن ای کاش تحلییش اصلاحطلبان به خواب رفته را بیدار نماید

  30. متنی سراسر پر از حقدو کینه نهفته ،وخلاف واقع ،ملکشاهی نماینده اکثریت است یعنی برخاسته از متن مردم ، مردم او را دوست دارند ،از اقای ملکشاهی می خواهیم هرچه زودتر افشاگری کنند که مردم حساب کا ر دستشان بیاید ،

  31. درود خدا بر سید جلیل القدر سلمان موسوی که با روشنگری و شجاعت هرچه تمام ترحرف دل اصلاح طلبان استان را در خصوص رفتارهای متناقض جناب ملکشاهی راد بیان نمودن فک کنم آقای ملکشاهی فراموش کرده اند که در زمان نمایندگی ایشان و مدیر کلی ماکنعلی چقدر دیکتاتور معابانه در جلسه ای که تحت عنوان مشاورین جوان اما برای تبلیغ و حمایت از احمدی نژاد در مرکز تربیت معلم علامه برگزارشد با چند نفر ازمعلمین اصلاح طلب حاضر در جلسه چگونه برخورد کردند .امیدوارم ایشان رای مردم و حمایت احزاب اصلاح طلب استان را از دکتر روحانی بپذیرند و نگویند افراد خاص برای استان تعیین تکلیف میکنند واز طرف دیگر بگن استاندارپرتلاش ودلسوز

  32. از سولیوان تا سلمان خان. با این خبر هیچ نه بزرگ نشدی بلکه مسخره خاص عام شدی ، برو اسباب بازی تو بکن متولد ۱۳۷۰ . اقای ملکشاهی رو بخاطر شهامت در گفتار ، صداقتش دوست دارم و تا اخر جان در رکاب ا.وهستیم ، درود بر ملکشاهی بزرگ درود درود، مدیر میر ملا س چند بار خبررو مینویسم درج نمیکنید،خواهشاشما هم بطرف باش

  33. زنده باد ملکشاهی که واقعیتها را بیان کرد.

  34. مثل ادوار گذشته ادارات دلفان یکی پس از دیگری در قبضه کوهد شتیها ست شهرمان نه تنها پیشرفت نکرد بلکه روز به روز در حال پس رفت می باشیم این هم نماینده بومی دلفان که با شعار وا بومیا مجلس را به راحتی تصاحب کرد ودیری نپاید نتوانست به خواسته مردم جامه عمل بپوشاند .

  35. وظیفه نماینده نظارت وجذب بودجه است

  36. احسنت!احسنت بر تو که عین حق و حقیقت رو بر قلم راندی…….

  37. سلام و درود خدا بر سید جلیل القدر سلمان موسوی بسیار زیبا وشیوا بیان فرمودید دست مریزاد میگم اما چند مرتبه مطالب مستندی را در تایید فرمایشات جنابعالی بصورت کامنت نوشتم ولی متاسفانه از طرف مدیر سایت ثبت نشد اما امیدوارم آقای ملکشاهی راد نمایندگی دور گذشته خود را فراموش نکرده باشند که آقای مدیر کل ایشان در آموزش و پرورش چگونه عمل می کردند وحال انتظار بی جایی از دولتی دارند که در انتخابات ۹۲ تمام قددر مقابلش ایستاد و حال بجای جذب اعتبار وکارهای عمرانی میخواهد مدیران را انتخاب کند

  38. جناب سید سلمان موسوی ضمن عرض سلام و خسته نباشید:
    سید بزرگوار، جد شما حکم می کند که انسان مسلمان در قضاوت ها جانب عدالت را رعایت کند۰ اگر مبنای قضاوت خود را درهمه ی حالات، بر اساس تجزیه و تحلیل های استنتاج شده از تفکر جناحی قراردهیم؛ آنگاه به ذهنیتی دست می یابیم که انشاء رای یمان منتهی به صدور حکمی شودکه جناح مقابل را مجرم در تبدیل استان به مُلک و یا سرزمینی برای یکه تازی و حاکمیت یکپارچه تشکیلات و جریان فکری منتخبین و مسئولین آن بدانیم و این تحول برای رسیدن به آمال و آرزوها و رسیدن و عده و منافع شخصی و جریان سیاسی مطبوعش قلم دادکنیم در چنین وضعیتی می توان گفت این نوع قضاوت ها بر دو پایه اصلی ضعف معرفت و ایمان استواراست؛ زیرا از ویژگی های انسان تاثیر باطن برظاهر است به این معنی که آنچه در باطن آدمی است در ظاهر نقش او می آفریند و هرگاه رفتاری مطلوب در ظاهر کسی پدیدار نشد، می توان آن را ناشی از وضعیتی درونی دانست.
    سید بزرگوار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن سهم دارند و بر اساس این سهام، حق مشارکت دارند۰ بر این اساس مردم در امور سیاسی، انتخاب ها به طور مستقیم و در انتصابات و تصمیمات کشوری به طورغیر مستقیم، در سرنوشت خود مشارکت دارند و تصمیم مقتضی را اتخاذ می نمایند۰لذا می بایست به انتخاب مردم احترام قائل شد و با نگاهی مثبت، بر گرفته از آب زلال معرفت و ایمان نسبت به رفتارها، نگرش ها، احساس ها، علایق و استعدادهای منتخبین و مسئولین برداشت مناسبی داشته باشیم۰بنا نیست هرشخصی درمورد جناح مخالف خود چنین قضاوت منفی داشته باشد؛ قضاوتی که بر گرفته از تفکرجناحی باشد نه اینکه کارایی نخواهد داشت، بلکه زمینه ساز اختلافات و جو بدبینی نیز خواهد بود و در این صورت نظم عمومی در جامعه مختل خواهد شد۰
    البته افراد اهل قلم می بایست فارغ ازهرگونه تفگر جناحی و با انگیزه الهی دائما فعالیت ها و اقدامات منتخبین و مسئولین استان را رصد نمایند و ببینند خروجی تلاش ها ی که در زمینه ی توسعه و بهبود اقتصاد و آبادانی استان و منافع عمومی و اقداماتی که زمینه ی کار و مقدمات کار برای جوانان استان را فراهم می سازد، چقدر است۰ در این راستا میتوان با دیدی بازتر،گستره ی کارشناسانه را فراخ تر، راه کارهای آبادانی استان را شناسایی و این مهم را از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین مرتبط، مطالبه کرد و مدیریت شهری استان را یاری نمود تا با استفاده از قابلیت های کشوری و استانی در مسیر تعالی و توسعه پایدار، موفق شوند۰ بی تردید تلاش در جهت شناسایی اصول و روش های توسعه و آبادانی استان و تذکر تخلفات و لغزش های احتمالی اداری به منتخبین و مسئولین امر، توسط افراد اهل قلم فارغ از هر گونه تفگر جناحی به عنوان مهمترین و تأثیر گذار ترین عامل دارای اهمیت و ضرورت است.
    البته یک نماینده و یا مسئول هم، باید این احساس، اعتقاد و باور راسخ را داشته باشد که خداوند از تمام اعمال و حرکات مخفی و آشکار او آگاه است و نظارت مطلق دارد؛ باید پیوسته مراقب اندیشه ها و رفتارخود باشد.بطوری که اگر تمام نظارت ها، برخوردها و مجازات های قانونی بازدارنده را برداشته شود؛ تمام رفتار و اعمال و حتی نیات او زیرذره بین نظارت الهی قرار دارد و این جنبه نظارتی همچنان پا برجا و برقرارمی ماند۰وقتی سیره ی امام خمینی(ره) را مورد مطالعه قرارمی دهیم متوجه می شویم که ایشان درمدیریت و رهبری خویش پیوسته توجه کارگزاران حکومتی و مردم را به همین نکته جلب می نمود. امام خمینی(ره) درجمع فرمانده هان سپاه پسداران می فرمایند: بدانیم که ما … تحت مراقبت اولیاء خدا هستیم،عالم محضر خداست، الان ما درمحضرخداهستیم خدا همه جا هست، حضوردارد،اگرخلافی بکنیم درحضورخدا خلاف کردیم، درمحضرخدا خلاف کردیم(امام خمینی، ۳۸۸،۱۳۵۸). و درجمع امدادگران هلال احمر نیز می فرماید: امروزهرکاری شما بکنید پیش خدا حساب می شود، حساب را با خدا بازکنید(همان منبع،۳./۱۲/

  39. باسلام‌‌فرقی‌بین‌ملکشاهی‌وبقیه‌نیست‌کارنمایندگان‌استان‌ما‌همینه‌نه‌درصنعت‌کشاورزی‌ازهمه‌استانها‌عقب‌تریم‌

  40. جناب سید سلمان موسوی
    فکر میکنم حضرتعالی به نمایندگی از جانب ابوی و پدر بزرگ محرومتون سر جریان انتخابات دوره پنجم مجلس شورای اسلامی یه معذرت خواهی به مردم فهیم الشتر بدهکارید، در ضمن با جواب دادن به آقای ملکشاهی هم سایز ایشون نمیشید، قدم هاتون رو به اندازه بردارید

  41. سلام و درود به دکتر عزیز،قلمتان مانا باد .مرحبا به این زبان سرخ…

  42. احسنت سید بسیار دقیق وزیبا بود موفق باشید

  43. پاینده باشی دکتر عزیز

  44. قدرت اقای ملکشاهی فراتر از جناح چپ و راست بودن دیگران هست.قدرت لابی گری بالای داره .این جناحای چپ هستن تا اسم دولت چپ میاد خودشون گم میکنن

  45. این همه عصبیت از سپی ملکشاهی و حامیانش نشان داد که سید اهل قلم بسیار عالی نشانه رفته درود برشما که منافع دنیوی را فدای حقیقت کردید

  46. افرین بر سید نازنین، ترکوندی

  47. تاجایی که بنده بعنوان کسی که سالها با دکتر موسوی همکار بوده ام ایشان هیچگاه در دانشگاه ازاد درس نخوانده است، و این خشونت از گفتن حقیقت بوده

  48. سید عزیز بیخیال خودتو فدای مردمی نکن که لیاقتشون همین ملکشاهی و احمدی نژاد هستش

  49. دکتر عزیز مثل همیشه لذت بردیم از قلم زیباتون

  50. ایشان با بازی های سیاسی و اوردن حزب های………شهر ولایی الشتر را به ………..سیاست های منحرفانه خود کشید

  51. من امدم که نقد کنم اما مطلب قشنگ بود ای کاش انقدر نمیتاختی و راهکار میدادی

  52. چه میکنه این موسوی

  53. درود به قلمت سید
    بسیار نکته بینانه و هوشیارانه نقد فرمودید .
    استفاده بردیم .

  54. سید جان امیدوارم با خواندن این نظرات،خم به ابرو نیاورید کسانی که داغ کرده اند قطعا ذینفع هستند که اینجور مغرضانه برخورد میکنند.من نه خرم آبادی هستم و نه کوهدشت. یه درودی هستم و شاهد پارتی بازیها یی ک جناب ملکشاهی در شهرم انجام داده اند بود هام البته در دوره ی قبلی.مجوز هایی ک برای مدارس عصر انتفاعی صادر کرد و همه را به یک مشت آدم زبان نفهم و بیسواد داد .و هزاران مجوز دیگر ک برای اقوامش در درود ایجاد کرد.سلمان عزیز این قماش مردم ارزش دلسوزی ن دارند شما هم که خداروشکر انقد را با ارزش و بزرگ هستی که با این سن و سال کم از خیلی ها برتر و عاقلتر هستی پس بگذار در نفهمی خودشان غرق باشن .شما به پیشرفتهایی تحصیلی خودت ادامه بده تا کور شود هر آنکه ن تواند دید

  55. با عرض سلام
    دوستان ادبیات نوشتاری و گفتاری دیدگاه ها را با هم مقایسه کنید بعد قضاوت نمایید
    خنده داره بخدا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.