تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: ۲۲ فقره پرونده برای ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در حریم راههای استان تشکیل شده است

  • کد خبر : 98099
  • 31 خرداد 1396 - 9:23

به گزارش میرملاس علی زندی فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌شده منجر به تخریب سازه و تعدادی نیز به عقب‌نشینی بخشهای ساخته شده در حریم راهها ختم شده است. وی به آمادگی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان برای سفرهای تابستانی اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه در پایان […]

به گزارش میرملاس علی زندی فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌شده منجر به تخریب سازه و تعدادی نیز به عقب‌نشینی بخشهای ساخته شده در حریم راهها ختم شده است.
وی به آمادگی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان برای سفرهای تابستانی اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه در پایان ماه مبارک رمضان سفرهای تابستانی در محورهای مواصلاتی استان لرستان آغاز می‌شود برای تسهیل در عبور و مرور و تامین امنیت سفر اقدامات مناسبی انجام‌شده است.
وی لکه‌گیری و اجرای روکش آسفالت در ۶ نقطه پرتردد در سطح راههای اصلی استان لرستان در حال انجام است و شستشوی علائم و تابلوهای ایمنی و گاردریل‌ها، پاک‌سازی حریم راه‌ها، برداشت نخاله و خاک‌های مازاد در محل جداکننده وسط راه، تعمیرات گارد ریل‌های صدمه‌دیده و ریزش برداری در کنار راه‌ها از دیگر اقدامات برای تأمین امنیت و تسهیل در سفرهای تابستانی عنوان کرد.
زندی فر گفت: اصلاح شیب‌های شیروانی به طول ۵۰ کیلومتر در سطح راه‌های استان، بیش از ۱۰۰کیلومتر شانه سازی با مصالح متناسب در طول راه‌های اصلی استان، تعمیر چراغ‌های چشمک‌زن به تعداد ۴۰ عدد، به‌روزرسانی ۱۳۰ کیلومتر روشنایی راه به‌صورت روزانه، آشکارسازی ۴۲ نقطه پر تصادف با نصب تابلوهای فسفری و چشم‌گربه‌ای در سطح جاده‌ها نیز از دیگر اقدامات در دست اجرا است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام این عکس مربوط به کجاست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.