تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
10

اعلام حمایت مردم بالاگریوه از حضرت آیت الله شاهرخی در مجلس خبرگان رهبری

  • کد خبر : 83442
  • 03 اسفند 1394 - 11:32

      فَبَشِّرْ عِبَادِ (*) الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ‏ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ (*) (الزمر۱۷و۱۸) پس بشارت ده به آن بندگان من . آنان (کسانی) که به سخن گوش فرامى‏دهند و بهترین آن را پیروى مى‏کنند؛ اینانند که خدایشان راه نموده و اینانند همان خردمندانند. متن بیانیه: مجلس خبرگان […]

 

photo_2016-02-22_11-31-40

 

 

فَبَشِّرْ عِبَادِ (*) الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ‏ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ (*) (الزمر۱۷و۱۸)
پس بشارت ده به آن بندگان من . آنان (کسانی) که به سخن گوش فرامى‏دهند و بهترین آن را پیروى مى‏کنند؛ اینانند که خدایشان راه نموده و اینانند همان خردمندانند.

متن بیانیه:

مجلس خبرگان رهبری مهمترین نهاد مشورتی و تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی است که متصدی تعیین و حمایت از رکن رکین ولایت فقیه است.
به همین منظور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه لرستان بویژه منطقه بالاگریوه در روز هفتم اسفند ماه با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای با ارمان های امام و رهبری تجدید پیمان خواهند نمود. ما این حضور را ارج می نهیم و و ظیفه ی خود میدانیم تا در جهت حضور افراد مخلص به نظام و وفادار به آرمان های امام و رهبری بکوشیم. لذا با توجه به شناخت قبلی و مشاهده ی خدمات مخلصانه و عالمانه حمایت خود را از حضرت آیت الله سید محمد نقی شاهرخی عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام میداریم و از توجه پدرانه ی ایشان به اقشار مختلف تقدیر و تشکر می نماییم. با ارزوی توفیق برای رهبر معظم انقلاب و ملت سرافراز ایران اسلامی ، بالأخص مردم فهیم استان لرستان.

شورای سیاستگزاری ستاد کنگره بالاگریوه شعبه استان لرستان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.