تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

فراشی : اطلاع رسانی درست و به موقع از شیوع اعتیاد در جامعه جلوگیری می کند

  • کد خبر : 83967
  • 26 اسفند 1392 - 8:18

   دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت : با اطلاع رسانی درست و به موقع و آموزش می توان از شیوع اعتیاد در جامعه جلوگیری کرد. به گزارش میرملاس ؛  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، ‘حجت الله فراشی’ با بیان اینکه اطلاع رسانی از آثار سوء مواد مخدر […]

tabalvor...993-415x260

 

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان گفت : با اطلاع رسانی درست و به موقع و آموزش می توان از شیوع اعتیاد در جامعه جلوگیری کرد.

به گزارش میرملاس ؛  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، ‘حجت الله فراشی’ با بیان اینکه اطلاع رسانی از آثار سوء مواد مخدر در کاهش میزان مصرف موادمخدر تاثیر بسزایی دارد، افزود: امسال بیش از ۱۴ هزار و ۷۵۰ نفر از مردم لرستان از پنج نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در این استان بازدید کردند.
به گفته وی در سالجاری همچنین یک کارگاه آموزشی در راستای تربیت کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد برای کارشناسان دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد استان برگزار شد.
وی تصریح کرد : در این کارگاه آموزشی ۵۰ نفر از کارشناسان دستگاه ها وسازمان های مردم نهاد استان حضور داشتند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همچنین گفت: کادر متخصص پیشگیری از اعتیاد باید زمینه را برای آموزش همگانی مردم جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص مواد مخدر در جامعه فراهم کنند و آگاهی مردم را در این زمینه بالا ببرند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.