تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کورانی فر: انتخاب استان لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی یک فرصت بی نظیر برای رشد و تعالی استان است

  • کد خبر : 88340
  • 27 شهریور 1395 - 8:23

به گزارش میرملاس و به نقل از ایرنا، علی کورانی فر فرماندار بروجرد در نشست توجیهی آموزشی طرح سرشماری نفوس مسکن در سالن همایش های فرمانداری ویژه بروجرد افزود: این سرشماری هیچ ارتباطی به قطع شدن یارانه، خارج شدن از پوشش کمیته امداد و اشتغالزایی ندارد. وی با بیان اینکه سرشماری امسال به ۲ صروت […]

2020aa

به گزارش میرملاس و به نقل از ایرنا، علی کورانی فر فرماندار بروجرد در نشست توجیهی آموزشی طرح سرشماری نفوس مسکن در سالن همایش های فرمانداری ویژه بروجرد افزود: این سرشماری هیچ ارتباطی به قطع شدن یارانه، خارج شدن از پوشش کمیته امداد و اشتغالزایی ندارد.

وی با بیان اینکه سرشماری امسال به ۲ صروت اینترنتی و حضوری انجام می شود، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مردم را به مشارکت اینترنتی در این طرح تشویق و هدف این سرشماری را برای مردم تفهیم کنند.

وی با اشاره به حرکت دولت تدبیر و امید به سمت دولت الکترونیک افزود: باید شرایط به گونه ای شود که مردم جز برای تفریح و عبادت از منزل خارج نشوند و همه کارها را از طریق اینترنت و پست الکترونیک انجام دهند.

وی اظهار کرد: هرجا که مردم همراهی خوبی با مسئولان داشته اند، تصویر و افق روشنی ترسیم شده است لذا باید از توان جامعه در اجرای طرح های توسعه ای و اقتصادی بیشتر استفاده شود.

کورانی فر با بیان اینکه زیرساخت های توسعه، اشتغال و آبادی در روستاهای لرستان فراهم است، گفت: اگر سرمایه های خرد مردم در روستاها برای انجام فعالیت های اقتصادی تجمیع شوند، دولت سه برابر همان سرمایه را در قالب تسهیلات به آنها ارایه می دهد.

وی اضافه کرد: شهرستان بروجرد در حوزه صنعت دارای تولید کنندگان خوش فکر و در حوزه گردشگری دارای ظرفیت های عظیمی است که باید در این حوزه ها بیشتر فعالیت شود.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به انتخاب استان لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: این اقدام دولت یک فرصت بی نظیر برای رشد و تعالی استان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.