تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

پلیس مقتدر لازمه تأمین امنیت است/ لزوم ارتقای امنیت اخلاقی و روانی

  • کد خبر : 88929
  • 10 مهر 1395 - 11:59

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، هوشنگ بازوند صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنانی با بیان اینکه بحث امنیت و پلیس مقوله گره خورد با هم بوده و از هم جدا ناپذیر هستند اظهار داشت: امنیت یک نعمت الهی بوده و لازمه پیشرفت و توسعه […]

716094

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، هوشنگ بازوند صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنانی با بیان اینکه بحث امنیت و پلیس مقوله گره خورد با هم بوده و از هم جدا ناپذیر هستند اظهار داشت: امنیت یک نعمت الهی بوده و لازمه پیشرفت و توسعه یک جامعه نیز تامین امنیت است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت مانند انتخابات، راهپیمایی و … بر عهده نیروی انتظامی است عنوان کرد: به طور حتم امنیت باعث پیشرفت و توسعه در هر منطقه می شود و زمینه توسعه متوازن را فراهم می آورد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه لازمه تامین امنیت پلیس مقتدر است گفت: خوشبختانه این امر در استان لرستان به خوبی فراهم شده و شاهد امنیت مطلوبی در لرستان هستیم.

بازوند با تاکید بر اینکه امروز پلیس یک نیروی مدنی در جامعه بود و با مردم فاصله کمی دارد گفت: امروز مردم وقتی که پلیس را می بینند احساس آرامش می کنند و این نعمت بسیار بزرگی برای کشور است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت مردمی، حفظ جان و مال و همچنین ارتقا امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی از مطالبات مهم و اساسی مردم است بیان داشت: این امر خوشبختانه در استان تحقق پیدا کرده است.

استاندار لرستان بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی را اعتماد مردم عنوان کرد و افزود: امروز نیز نیروی انتظامی لرستان از سرمایه بسیار بالای اعتماد مردم در استان برخوردار است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.