تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

حرف و حدیث ها پایان یافت/ بازدار در جلسه شورای اداری لرستان حاضر شد!

  • کد خبر : 90387
  • 10 آبان 1395 - 23:55

جلسه‌ی شورای اداری استان لرستان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد. به گزارش میرملاس، نکته قابل‌توجه در جلسه امروز شورای اداری استان، حضور عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در کنار سایر مدیران ارشد استان بود. بازدار در حالی در جلسه شورای اداری استان حضور یافت […]

%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b1-1
جلسه‌ی شورای اداری استان لرستان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد.
به گزارش میرملاس، نکته قابل‌توجه در جلسه امروز شورای اداری استان، حضور عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در کنار سایر مدیران ارشد استان بود.
بازدار در حالی در جلسه شورای اداری استان حضور یافت که پیش از این از طرف معاون اقتصادی استاندار لرستان اعلام شده بود که وی حق حضور در جلسات استانداری را ندارد.
علتی که برای این تصمیم مطرح شده بود، مخالفت با انتصاب “عیسی میرزائی” به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان بود.
این انتصاب که گفته می‌شود با مخالفت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان نیز همراه بوده؛ اعتراض برخی گروه‌های اصلاح‌طلب استان را به دنبال داشت.
حضور بازدار در جلسه امروز نشان داد که اولا ” تصمیم‌گیرنده نهایی در مواجهه با این انتصاب شخص استاندار لرستان است و دوم این که گویا این انتصاب مورد پذیرش مقام ارشد استان واقع شده است.
شایان ذکر است روز شنبه طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان “عیسی میرزائی” به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان منصوب و جایگزین ” سید حمید شاهرخی” گردید.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=90387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. جوانان از بیکاری دارن پرپر میشن این که کی شد رئیس کی رفت جلسه دردی دوا نمیکنند فقط بحث منافع اشخاص در میان است

  2. اگه غیر از این بود ما مردم به داشتن استاندار در استان شک میکردیم.آخه مگه غضنفری استانداره که واسه ورود و خروج مردم تصمیم میگیره.درود براستاندار فرهیخته

  3. بنام اصلاح طلبان به کام دلواپسان!!!
    ای کاش مردم لرستان برای انتخاب ریاست جمهوری به گزینه ای غیر از دکتر روحانی رای بدهند

  4. مدیریت استان اصلاح طلب نیستند بیشتر این مسئولین ازمعاونین استاندار گرفته تا فرمانداران مشاورین استاندار و تعدادی از مدیران کل و مدیران شهرستان از ارادتمندان دولت قبل بوده اند انتخابات ریاست جمهوری نشان خواهد داد

    • اره درسته مدیرکل اصولگرای تعاون کار دارد معاون اصلاح طلب امور تعاون که مدرک دکترا دارد را عزل میکند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.