تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

گودرزی: عده‌ای که زندگی کارگران سامان کاشی را به بازی گرفته‌اند باید عذرخواهی کنند

  • کد خبر : 95556
  • 10 اسفند 1395 - 13:50

نماینده مردم بروجرد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عده‌ای که زندگی کارگران سامان کاشی را به بازی گرفته‌اند باید عذرخواهی کنند. به گزارش میرملاس بیانیه «عباس گودرزی» به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم “عده‌ای که زندگی کارگران سامان کاشی را به بازی گرفته‌اند باید عذرخواهی کنند نه اینکه با موسیقی و آواز به مردم […]

نماینده مردم بروجرد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عده‌ای که زندگی کارگران سامان کاشی را به بازی گرفته‌اند باید عذرخواهی کنند.
به گزارش میرملاس بیانیه «عباس گودرزی» به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
“عده‌ای که زندگی کارگران سامان کاشی را به بازی گرفته‌اند باید عذرخواهی کنند نه اینکه با موسیقی و آواز به مردم تحت عنوان گزارش، آدرس غلط بدهند!
حدود ۱۳۰ نفر از کارگران سامان کاشی ۱۸ ماه حقوق نگرفته‌اند و این روزها که به لطف خداوند و پیگیری‌های متعدد مشکل دردآور، شرم‌آور و زجرآور بازنشستگی و بیمه بیکاری آن‌ها حل گردیده است متأسفانه عده‌ای به هر طریق زمینه را برای سو استفاده از شرایط موجود و برداشت‌های تبلیغاتی برای مقاصد خودشان فراهم آورده‌اند.
لذا تکلیف و ضرورت دیدم چند نکته‌ای را به سمع و نظر مردم برسانم:
عده‌ای سرمایه‌دار وجود دارند که بیش از آنکه درد کارگر را داشته باشند به دنبال ثروت‌اندوزی و رفاه‌طلبی خویش هستند و الحمدالله در ایام انتخابات پوستری برای بنده نصب و سفره‌ای پهن نکرده‌اند و خدا را شکر هیچ‌گونه مراوده‌ای بین بنده و ایشان و امثال ایشان وجود ندارد و نداشته است! و به شکر خدا وام‌دارشان نبوده و نیستم و دست پینه زده کارگر را به ده‌ها نفراز این افراد سودجو و فرصت‌طلب ترجیح می‌دهم.
کسانی که کارگرانشان حدود ۱۸ ماه حقوق نگرفته‌اند و شرمسار خانواده و سفره زن و بچه‌هایشان بوده‌اند و تاکنون در اثر حمایت‌ها و جانب‌داری‌ها و پشتیبانی‌ها و رانت‌ها، حاشیه‌ای امن داشته‌اند و متأسفانه دستگاه‌های نظارتی نیز به دلیل برخی فشارها در برخورد با متخلفین در این رابطه اعمال قانون نکرده‌اند، اکنون که با پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت گرفته از اجرای قانون و دفاع از حقوق کارگران و ایستادگی در برابر قانون‌شکنان و فرصت‌طلبان حدود ۱۰۰ میلیارد از اموالشان توسط دستگاه مسئول بازداشت شده است! و با تلاش بسیار از هیچ طریقی نتوانسته‌اند در روند مذکور اخلالی ایجاد کنند و البته تلاش کردند لکن بی‌ثمر افتاد! و حال که بر اساس قوانین و مبتنی بر اموال بازداشت‌شده مجبور به اجرای قانون و پرداخت حقوق کارگران شده‌اند اخیراً با تشویش اذهان عمومی «شو تبلیغاتی» اجرا می‌کنند و با صورت‌های فریبنده اعلام فتح الفتوح می‌کنند و در واقع به شعور مردم توهین آشکار می‌نمایند! در حالی که حق این بود این افراد به‌جای جشن و پایکوبی، از کارگران و ساحت مقدس نظام مظلوم جمهوری اسلامی عذرخواهی می‌نمودند چرا که مدت‌هاست اسباب زحمت مردم و نظام شده‌اند.
این‌جانب بر خود تکلیف کرده‌ام که در مسیر خدمت به مردم و موکلین عزیز و احقاق حقوقشان ایستادگی نمایم اگرچه موانع و اشکال‌تراشی‌های زیادی وجود دارد و بر آن واقفم اما در این راه مجدانه تلاش می‌کنم ان‌شاءالله…
لکن عده‌ای مزور و ابن‌الوقت، متأسفانه با برعکس جلوه دادن موضوعات همواره سعی بر آن دارند که به مردم آدرس غلط بدهند!
با همه کارشکنی‌ها آنچه برای بنده ارزش است و اهمیت دارد این است که طعم داشتن نماینده را به مردم حوزه انتخابیه‌ام بچشانم و تصویری از یک نماینده در ذهن مردم ایجاد نمایم و در نهایت موجب تقویت اعتماد، امید و عشق مردم به انقلاب شوم؛ ان‌شاءالله…”
عباس گودرزی/ نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.