تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

عزیزی: ۵۰ درصد هزینه‌های دانشگاه لرستان با احداث پروژه گازرسانی کاهش می یابد

  • کد خبر : 95691
  • 15 اسفند 1395 - 9:46

به گزارش میرملاس خسرو عزیزی عصر دیروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر علوم در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی این دانشگاه ۵۰ درصد از هزینه‌های دانشگاه لرستان کاهش یافته است. وی افزود: این امر در حالی محقق شده‌ که قبل از احداث این پروژه‌ سالانه […]

به گزارش میرملاس خسرو عزیزی عصر دیروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر علوم در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی این دانشگاه ۵۰ درصد از هزینه‌های دانشگاه لرستان کاهش یافته است.

وی افزود: این امر در حالی محقق شده‌ که قبل از احداث این پروژه‌ سالانه ۸۰۰ میلیون تومان برای تامین هزینه سوخت مصرف شده‌ بود.

رئیس دانشگاه لرستان یادآور شد: گازرسانی دانشگاه لرستان طی چند سال گذشته به دلایلی متوقف شده‌ بود که با پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه با حضور وزیر علوم پروژه گازرسانی این دانشگاه به مقدار ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسیده ‌است.

عزیزی با اشاره به پروژه مسکن مهر عنوان کرد: در دولت قبل ۸۵ هکتار از زمین‌های دانشگاه لرستان برای ساخت مسکن ‌مهر مورد استفاده قرار گرفته است در حالی که در هیچ کجای دنیا دیده نمی‌شود، زمین‌های دانشگاه برای ساخت مسکن مورد استفاده قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه محور توسعه است و نباید کالبد آن به‌‌هم ریخته شود، بیان کرد: طبق بررسی‌های به‌عمل‌آمده، مشخص شده که بخش زیادی از مسکن ‌مهرها بدون متقاضی هستند و پیشنهاد می‌شود، از این واحدها برای خوابگاه دانشجویان متاهل به ‌ویژه دانشجویان دکترا و یا مسکن برای پرسنل دانشگاه لرستان استفاده شود.

عزیزی با اشاره به مجتمع کشت ‌و صنعت لرستان تصریح کرد: احیا پروژه‌های صنعتی  می‌تواند در تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه اثر داشته باشد که نمونه آن مجتمع کشت ‌و صنعت است که ظرفیت مهمی برای مهارت‌افزایی است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95691

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.