تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

آموزش‌وپرورش ۸۰۰ نیروی مازاد دارد/ ۱۰۰۰ نفر بازنشسته می‌شوند

  • کد خبر : 95852
  • 21 اسفند 1395 - 13:40

  به گزارش میرملاس، خدانظر دریکوند صبح شنبه در جلسه شورای آموزشی آموزش وپرورش لرستان با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در این نهاد اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش لرستان ۸۰۰ نفر نیروی مازاد دارد. ۱۰۰۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش لرستان بازنشسته می شوند وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی […]

 

به گزارش میرملاس، خدانظر دریکوند صبح شنبه در جلسه شورای آموزشی آموزش وپرورش لرستان با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی در این نهاد اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش لرستان ۸۰۰ نفر نیروی مازاد دارد.

۱۰۰۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش لرستان بازنشسته می شوند

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش گفت: کارهای خوبی در آموزش و پرورش لرستان انجام شده و حدود هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش امسال بازنشسته خواهند شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نسبت به سال قبل رشد اعتبارات داشتیم گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات موجود در آموزش و پرورش لرستان فرسوده بودن وسایل نقلیه این نهاد است.

دریکوند بر ضرورت نوسازی وسایل نقلیه آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در این راستا انتظار می رود که اعتبارات لازم برای نوسازی و تامین خودرو در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فردا روز شهید است افزود: در این خصوص طبق مصوبه ترویج استان و ستاد شاهد قرار است یادواره فرهنگی در سال آینده برگزار کنیم.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه حدود ۲۱۸ شهید فرهنگی و۹۰۷ شهید دانش آمپز در استان داریم گفت: انتظار داریم برای برپایی این یادواره اعتباری در نظر گرفته شود تا این یادواره به نحواحسن برگزار شود.

۸ میلیارد تومان عوارض برای آموزش و پرورش پیش بینی شده است

دریکوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معاف بودن آموزش و پرورش در بحث پرداخت عوارض به شهرداری ها بیان داشت: این در حالیست که طی امسال ۹۸ میلیون میلیون تومان عوارض از آموزش و پرورش اخذ شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیارد تومان برای درمانگاه فرهنگیان، دو میلیارد تومان برای ساختمان های آموزش و پرورش، ۳۰۰ میلیون تومان برای سالن اجتماعات ناحیه ۲ عوارض آمده درحالیکه طبق قوانین مصوب آموزش وپرورش از پرداخت عوارض معاف است گفت:حدود هفت تا هشت میلیارد تومان عوارض شهرداری برای آموزش و پرورش آمده که درخواست داریم این بخش از پرداخت آن و همچنین کلا از پرداخت مالیات معاف شود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان همچنین با اشاره به تغییر کاربری ساختمان های آموزش و پرورش گفت: سیاستی که به تازگی  برای درآمدزایی وارد آموزش و پرورش شده تغییر کاربری فضاهای این نهاد است.

دریکوند همچنین در خصوص بازسازی دبیرستان تاریخی امام خمینی بروجرد گفت: سعی خواهیم کرد دبیرستان امام را برای آموزش و پرورش نگه داریم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با پلیس برای اجرای طرح همیاران پلیس گفت: این طرح در کاهش تصادفات رانندگی در لرستان موثر بوده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان از کاشت ۱۸ هزار نهال توسط دانش آموزان طی هفته منابع طبیعی در لرستان خبر داد.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.