تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آغاز عملیات تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت با ۳۰۰ میلیارد اعتبار

  • کد خبر : 96362
  • 19 فروردین 1396 - 16:50

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت خبر داد.

به گزارش میرملاس، مهندس حمیدرضا کرم‌وند در مراسم اجرای عملیات تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کوهدشت اظهار کرد: کوهدشت یکی از شهرهای قدیمی استان است که سال‌ها تصفیه‌خانه فاضلاب آن با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه‌کاره باقی مانده بود.

وی با بیان اینکه با توجه به ضرورت وجود تصفیه‌خانه فاضلاب در این شهر اتمام این پروژه در دستورکار قرار گرفت، افزود: برای اجرایی شدن، طرح به شرکت ساختمانی مخرو‌ط‌کار واگذار شد که در سطح کشور چندین پروژه را در حال اجرا دارد و یکی از شرکت‌های صاحب گرید ۱ است.

کرم‌وند اعتبار این پروژه را ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: قرار است این پروژه ظرف مدت دو سال به بهره‌برداری برسد و طبق هماهنگی‌هایی که شده ممکن است در میانه کار با کمبود نقدینگی روبرو شویم برای همین شرکت ۲۰ درصد آورده خواهد داشت تا طبق زمان‌بندی تعیین شده به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان اینکه این پروژه در ۱۳ هکتار اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث این تصفیه‌خانه اقدام ارزشمندی در جهت بهبود وضعیت محیط زیست منطقه است و تحول بزرگ زیست‌محیطی را ایجاد خواهد کرد.

وی از انتقال آب چاه‌های ضرونی به شهر کوهدشت همزمان با این پروژه خبر داد و افزود: اعتبار این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال است و با این پروژه آب شهر کوهدشت تأمین می‌شود و در جهت رفع تنش‌های آبی این شهر مؤثر خواهد بود.

 

فاجعه زیست محیطی در کوهدشت/ ورود فاضلاب شهری به رودخانه «مادیانرود» +عکس

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96362

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.