تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

هشت هزار و ۷۷۵ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای لرستان تایید صلاحیت شد

  • کد خبر : 96480
  • 24 فروردین 1396 - 22:47

رئیس ستاد انتخابات لرستان و معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: از مجموع هشت هزار و ۸۳۰ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای لرستان هشت هزار و ۷۷۵ داوطلب تایید صلاحیت شد.

به گزارش میرملاس، حبیب الله خجسته پور پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای لرستان در مرحله هیات های اجرایی به اتمام رسید و ۱۲۸ داوطلب انتخابات شوراها در این استان رد صلاحیت شدند.
وی با بیان اینکه هیات های اجرایی انتخابات صلاحیت یکهزار و ۲۱۶ داوطلب را در ۲۵ شهر لرستان تایید کردند، گفت: این هیات ها از مجموع یکهزار و ۲۷۱ داوطلب، صلاحیت یکهزار و ۲۱۶ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در لرستان را تایید کردند.
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: در این مرحله صلاحیت ۱۵ نفر تایید نشد و ۴۰ نفر از داوطلبی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر انصراف دادند.
وی اظهار کرد: هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا در لرستان از مجموع هفت هزار و ۷۹۸ داوطلب صلاحیت هفت هزار و ۵۵۹ داوطلب را تایید کردند.
خجسته پور افزود: در این مرحله ۱۱۳ داوطلب در حوزه روستایی رد صلاحیت شدند و ۱۲۶ نفر نیز انصراف دادند.
وی گفت: در روستاهایی که تعداد داوطلبان انتخابات کمتر از چهار نفر بود انتخابات برگزار نمی شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان افزود: بعد از بررسی صلاحیت ها در هیاتهای نظارت نتایج قطعی تایید صلاحیت ها ۱۸ اردیبهشت اعلام می شود.
به گفته وی انتخابات الکترونیک در انتخابات شوراهای ۹ و هفت نفره در استان برگزار می شود که در این راستا انتخابات شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، دورود، نورآباد وکوهدشت به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=96480

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.