تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

پیگیری استاندار و نماینده خرم آباد برای احداث پتروشیمی جدید در خرم آباد

  • کد خبر : 97086
  • 13 اردیبهشت 1396 - 9:53

در جلسه ای با حضور دکتر محمود اسلامیان رئیس صندوق بازنشستگی کشور، بازوند استاندار لرستان و محمدرضا ملکشاهی راد پیرامون مشارکت صندوق بازنشستگی کشور بحث و تبادل نظر شد. در این دیدار استاندار لرستان و ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و چگنی ضمن تشریح ظرفیتهای بزرگ موجود در لرستان خواستار حضور و مشارکت این بنگاه […]

در جلسه ای با حضور دکتر محمود اسلامیان رئیس صندوق بازنشستگی کشور، بازوند استاندار لرستان و محمدرضا ملکشاهی راد پیرامون مشارکت صندوق بازنشستگی کشور بحث و تبادل نظر شد. در این دیدار استاندار لرستان و ملکشاهی راد نماینده خرم آباد و چگنی ضمن تشریح ظرفیتهای بزرگ موجود در لرستان خواستار حضور و مشارکت این بنگاه اقتصادی در پروژه های منطقه شدند .

ملکشاهی راد با اعلام اینکه صنعت پتروشیمی یک ظرفیت و مزیت بزرگ برای کشور و لرستان است گفت: امیدوارم با احداث پتروشیمی دیگری در خرم آباد و ایجاد شهرک پتروشیمی و صنایع پایین دست اقدامی اساسی در راستای اشتغال جوانان منطقه صورت پذیرد.

دکتر اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نیز  از علاقه مندی برای سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی در لرستان خبر داد و موافقت شد در هفته آینده تیم کارشناسی برای بررسی های اولیه به خرم آباد سفر کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=97086

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.